Trenger et nytt surroundanlegg til en ny TV-seksjon i huset og har valgt å gå for en Dynavoice-pakke:

1 par Dynavoice Def DM-5 foran
1 Dynavoice DF DC-5 som senterhøytaler
1 par Dynavoice DF-6 bak
Forsterkeren har jeg tenkt skal være en Yamaha RX-V765
Subwooferen skal være en XTZ 99 W12 uten "datamaskin" bakpå

Anlegget skal brukes til vanlig tv-titting, film, spilling, musikklytting, dvs et godt allround anlegg. Er dette et godt oppsett? Eller samsvarer ikke høytalere, sub og forsterker godt nok?
Er veldig lite "inn i" hva som er viktig og ikke viktig for å få god lyd så jeg vil gjerne ha innspill.

Høytalerne foran skal festes med veggfester og høytalerne bak og subwoofer skal helst stå på føtter. Har tregulv så vet ikke helt om spikes egner seg. Har tenkt på Proson Black Stands. Noen som vet hva slags veggfester som kan brukes? Og følger det med veggfeste til senterhøytaleren?

Hadde vært fint med innspill angående ledninger og plugger og slikt, ettersom jeg vil kalle meg selv en nybegynner når det kommer til hifi.

Alt utstyret unntatt subwoofer skal kjøpes inn fra fynda.se ettersom vi bor kun 40min fra svenskegrensen.
Fint hvis det meste av utstyret som anbefales enten kommer fra fynda.se eller fyndborsen.se ettersom det er disse sidene som skal stå for det øvrige utstyret.

Anlegget komplementeres med en Pioneer KRP-500A.

Flott med innspill på hva slags kabler, kontaker og slikt jeg trenger