cerwin vega xls serie bilde - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 13 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 253
    Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    har lyst å prøve de selv om de var stygge jeg :P
    Da er vi 2

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    Da er vi 2
    Stygge? Jeg synes faktisk de var friske utseende messig. Hmm, er de inspirert av Fence audio med det med logo på mellomtonen?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Stygge? Jeg synes faktisk de var friske utseende messig. Hmm, er de inspirert av Fence audio med det med logo på mellomtonen?

Tror du virkelig at CV idet heletatt vet hva Fence audio er?!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Friske og friske, hmm.
    De har 3 serier nå som nesten er identiske utseendemessig, masse plast og jerngitter er jo ikke akuratt friskt spør du meg. Men smaken er som baken, delt i to

Syntes disse XLS'ene så bedre ut enn CLSC/CLS men da jeg så logoen i mellomtona ble jeg nesten litt småforbannet.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Gunnar
    Friske og friske, hmm.
    De har 3 serier nå som nesten er identiske utseendemessig, masse plast og jerngitter er jo ikke akuratt friskt spør du meg. Men smaken er som baken, delt i to

Syntes disse XLS'ene så bedre ut enn CLSC/CLS men da jeg så logoen i mellomtona ble jeg nesten litt småforbannet.
    Den mellomtonen er vell også noe for seg selv. Ingen andre som er kjent for så masete mellomtone som CV på pa forsterkere

Men ja, de 3 seriene ser relativt like ut, men de selger bra, og det er nok derfor de blir "gjenn-introdusert"

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil tro ganske sikkert at en 1515 gjennskapning ville solgt langt bedre. Aldri i livet om jeg noen gang ville hatt CLS(C) i stua.

På 1515 kunne man i det minste ta på stoff fronten å lure de unna som to bokhyller.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Jeg vil tro ganske sikkert at en 1515 gjennskapning ville solgt langt bedre. Aldri i livet om jeg noen gang ville hatt CLS(C) i stua.

På 1515 kunne man i det minste ta på stoff fronten å lure de unna som to bokhyller.
    Ja, det hadde kansje solgt bedre ja. Men då må CV lage kvalitet igjen, og slik fører bare til konkurs (Les: AL serien)

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

kassemessig syns jeg nok ikke 1515 er noe penere . VS, E og AL serien derimot, de er pene . Syns dem kunne droppa 2x15" versionen, og laget en skikkelig 15" singel version istede jeg!

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    kassemessig syns jeg nok ikke 1515 er noe penere . VS, E og AL serien derimot, de er pene . Syns dem kunne droppa 2x15" versionen, og laget en skikkelig 15" singel version istede jeg!
    En ny AL serie hadde definitivt ikke gjort noe nei. Men det hadde nok vært kroken på døra for dem igjen som nevnt av dj-vega.

Dog de har jo lansert CLX-serien som er en ganske mye dyrere serie. Om de bare tar seg godt nok betalt for en ny AL serie så bør det ikke bli noe problem. Betaler gladelig 10000,- + for en skikkelig høyttaler basert på AL-serien istedet for de forvokste boomblaster høyttalerene de har nå.

Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    basert på AL-serien istedet for de forvokste boomblaster høyttalerene de har nå.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forferdelig synd at det skal være slik, å produsere kvalitet skal jo bare selge mere.

En ny 1515 modell hadde jo vært helt rått Men blir vel bare i drømmene våre det

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

c-v!

noen som vet når di slipper di ut på markedet? venter sykt på di nye 2x8...

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan_m
    noen som vet når di slipper di ut på markedet? venter sykt på di nye 2x8...
    Iløpet av oktober engang.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XLS,CLS og CLSC har en diger feil med designet sitt etter min mening. Og det er at alle modellene (utenom 215) har et større horn enn størrelsen på basselementet. Det ser rett å slett helt idiotisk ut.

Man kan jo forestille seg en Monster Truck på moped dekk. Det funker liksom ikke.

Savner de perfekte proporsjonene til AL og DC serien. Kan vi ikke få igang en underskrifts kampanje eller noe for å tvinge CV til å relansere en ny "hifi" serie alla AL som ikke ser ut som et JVC anlegg på steroider? De kan gjerne ta seg bedre betalt for den så lenge kvaliteten står i stil.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hmm, disse nye XLS-28 virker jo intresang, men vil min Rotel RB-971 klare å drive disse?^^, noen som har hørt noe på lyden deres å vil gi tilbakemeldinger?^^, eller de er kanskje ikke kommet ut enda..

vil også melde min støtte til en underskrifts kampanje for en mer kvalitetsbevist cv serie!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    38
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sende mail til hifiklubben i Trondheim og di sa den den nye serien fra Cerwin vil komme rundt desember. Pris på XLS-215 er 9996. XLS-15s sub koster 5498.

Lenge å vente, håper xls-215 er verdt di 3000kr mer enn cls-215 8)

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oskar94
    Sende mail til hifiklubben i Trondheim og di sa den den nye serien fra Cerwin vil komme rundt desember. Pris på XLS-215 er 9996. XLS-15s sub koster 5498.

Lenge å vente, håper xls-215 er verdt di 3000kr mer enn cls-215 8)
    Mener ikke å være overdrevet pesimistisk, men det var ikke en forskjeld som sto i forrhold til prisforskjelden på CLSC og CLS, neppe noen enorm oppgradering her heller.
    Jeg mener CLS kostet også 9000,- med en gang de kom, modellen før kostet vel 8000,- og den nye XLS koster praktisk talt 10k.
    Er nok redd det bare er Klubben som øker prisene heller enn at CV virkelig endrer noe serlig på modellene.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Mener ikke å være overdrevet pesimistisk, men det var ikke en forskjeld som sto i forrhold til prisforskjelden på CLSC og CLS, neppe noen enorm oppgradering her heller.
    Jeg mener CLS kostet også 9000,- med en gang de kom, modellen før kostet vel 8000,- og den nye XLS koster praktisk talt 10k.
    Er nok redd det bare er Klubben som øker prisene heller enn at CV virkelig endrer noe serlig på modellene.
    Du har nok rett i det. CLSC-215 var jo nedi 6795,- når komplett fikk tak i et parti.

HFK driver med vanvittige marginer.

Intermediate dc1515sandnes sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    legg merke til prisen på xls 215 i amerikanske nettbutikker 412$ hos amazon.com og max 500 hos de fleste... kan tjene grovt på å importere selv...

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dc1515sandnes
    legg merke til prisen på xls 215 i amerikanske nettbutikker 412$ hos amazon.com og max 500 hos de fleste... kan tjene grovt på å importere selv...

dette er vell å merke for 1høytaler. så kommer frakt i tilleg. har inntrykket att de fleste amerikanske butikker oppgir prisen for 1 høytaler og ikke ett par

Side 9 av 13 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •