cerwin vega xls serie bilde - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 13 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 253
    Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    At forsterkerene er for dårlig tipper jeg er en unnskyldning de velger å bruke ovenfor kundene.
    Tipper den mer reelle grunnen ligger i prisen CV vil ha for dem til HFK. Når sistnevnte ikke får den prisen de vil ha bruker de markedsmakten sin til å droppe produktet frem til CV går med på å senke prisen. Akkurat slik Elkjøp, Expert og alle de andre store kjedene gjør mot produsentene.
    Ja, det høres jo ut som en veldig bra teori. Og det er nok mange som driver slik! Men av en eller annen grun så ser jeg HFK sitt poeng også, hvis de må stå for all servicen og reklamasjoner, så skjønner jeg at de vil bytte produsent.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tenk om den nye serien faktisk låter dritt, og at HFK ikke vil selge den for å sverte CV sitt rykte her. Alt dette er jo mulig, hadde HFK sett potensialet i at dette hadde blitt en slager (selv til høyere priser), så hadde de nok tatt de inn!

Er jo masse anna HFK også dropper, f.eks B&W Cinema serien.

Jeg er uansett VELDIG spent på XLS serien, samt de 2 nye wooferene dems :P.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det revox skriver er jo bare pisspreik.. Å komme med slike antagelser er noe forumet skulle ha luket ut-

CVA ampene er OEM produkter Hi-Fi Klubben kjøper via ett firma i Spania, etter en del problemer med ampene valgte de å kutte de ut- Helt enkelt forde det rett og slett ikke var bra nok..

Den nye serien har ikke blitt lansert noe sted enda, og ettersom det vil komme en versjon 2 av Hi-Fi Klubben katalogen kan det godt tenkes den nye serien kommer der..

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dreamphaze
    Det revox skriver er jo bare pisspreik.. Å komme med slike antagelser er noe forumet skulle ha luket ut-

CVA ampene er OEM produkter Hi-Fi Klubben kjøper via ett firma i Spania, etter en del problemer med ampene valgte de å kutte de ut- Helt enkelt forde det rett og slett ikke var bra nok..

Den nye serien har ikke blitt lansert noe sted enda, og ettersom det vil komme en versjon 2 av Hi-Fi Klubben katalogen kan det godt tenkes den nye serien kommer der..
    Unnskyld meg mr HFK. Jeg kan faktisk en hel del om dette emnet da jeg jobber som innkjøper av elektronikk. Og kalle dette pisspreik beviser enten hvor naiv du er, eller hvor hfk fanboy du er.

Jeg har heller aldri nevnt et ord om CVA ampene. Jeg har forholdt meg til CMX-serien hele tiden.

Jeg sa ingen sted at det er dette de har gjort. Jeg skrev at jeg "TIPPET". Dvs synsing
    synse -et; -ing ( fam.) uttale en mening om noe man bare har overfladisk kjennskap til.
    Mao jeg kan godt ta feil..

Edit : fjernet et ord som kunne tolkes feil.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette blir jo bare rot, men er vel ikke første gang CV har valgt å lage noen modeller kun for USA heller så! Tenk om CMX serien er skikkelig dårlig?? Hvorfor skal HFK ta bryet med å ta de inn da ? De ser da ikke SÅ bra ut?! Front elementene minner meg skremmende om bilelementene dem hadde for ei tid tilbake.....

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg kontaktet Cerwin Vega i statene for å få en liten klarhet i den nye serien og hvorfor det ikke har blitt skrevet/snakket noe om den nye serien..

Hi Lars,

The CMX series is new and not yet available. Please contact our distributor for availability date and a dealer location.

Så med andre ord er dette såpass tidlig at om de kommer til klubben vil de komme i neste versjon av katalogen...

Blir spennende om de kommer iallefall . Har jo vært "snakk" om en stuevennlig CV høyttaler nå, VELDIG lenge. Tror ikke vi skal tro at disse spiller grisehøyt, men kanskje greit pent. Det hornet de er utstyrt med ser dog ut som noe billig ifra proson... :S.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Dette blir jo bare rot, men er vel ikke første gang CV har valgt å lage noen modeller kun for USA heller så! Tenk om CMX serien er skikkelig dårlig?? Hvorfor skal HFK ta bryet med å ta de inn da ? De ser da ikke SÅ bra ut?! Front elementene minner meg skremmende om bilelementene dem hadde for ei tid tilbake.....
    Ja det kan selvfølgelig være tilfelle. Ligner litt på noen av elementene i HED serien men med annen støvhette?!? Se det dårlige bildet.

DC serien var vel produsert for Europa og ikke statene hvis jeg husker riktig. Bassere fra USA. Mellomtone og diskant fra Peerless. Kasse fra Dali.

Jeg håper disse høyttalerene er knallbra men kun tiltenkt statene i første omgang. Så etter masse mas fra oss og hfk blir de lansert i europa til stor glede for alle oss....

Eller vi kan bare prøve å vinne i lotto.... Som nok er mer realistisk.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    damn sjekka vekta på de cmx212 nå og shiping vekta er 270 lbs noe som røft regna bli 67kg per høytaler

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox
    Unnskyld meg mr HFK. Jeg kan faktisk en hel del om dette emnet da jeg jobber som innkjøper av elektronikk. Og kalle dette pisspreik beviser enten hvor naiv du er, eller hvor hfk fanboy du er.

Jeg har heller aldri nevnt et ord om CVA ampene. Jeg har forholdt meg til CMX-serien hele tiden.

Jeg sa ingen sted at det er dette de har gjort. Jeg skrev at jeg "TIPPET". Dvs synsing
    Mao jeg kan godt ta feil..

Edit : fjernet et ord som kunne tolkes feil.
    Jeg gikk n0k litt hardt ut i de sene kveldstimer, men jeg blir provosert på andres vegner fort. Noen jobber knallhardt for å drive butikker rundtomkring og da føler man seg tråkket på når ting blir lagt frem hypotetisk sett som ovenfor.

Men for å holde meg til topic, Cerwin Vega lagde noen slike høyttalere med aktiv sub i siden for en del år tilbake. Etter 2000 var det iallefall, det var deres forsøk på å lage "Hi-Fi"- De låt litt bedre enn CV generelt, men ikke så høyt som CV folket ville at de skulle. De ble solgt ut til halv pris mot slutten...

Men dette er spennende uansett =)

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg gikk n0k litt hardt ut i de sene kveldstimer, men jeg blir provosert på andres vegner fort. Noen jobber knallhardt for å drive butikker rundtomkring og da føler man seg tråkket på når ting blir lagt frem hypotetisk sett som ovenfor.

Men for å holde meg til topic, Cerwin Vega lagde noen slike høyttalere med aktiv sub i siden for en del år tilbake. Etter 2000 var det iallefall, det var deres forsøk på å lage "Hi-Fi"- De låt litt bedre enn CV generelt, men ikke så høyt som CV folket ville at de skulle. De ble solgt ut til halv pris mot slutten...

Men dette er spennende uansett =)
    Er det CVT serien du mener? Har sett noe til salgs i Norge tidligere brukt, men ytterst sjeldent.

Bilde 13 fra topp:
    http://www.vegaworld.dk/serierne.html

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det finnes bare to par av denne CVT serien i Norge som Soundpressure tokk inn og solgte. Så er veeeeelig sjeldene. Dem skal vist spille ganske pent om jeg ikke husker feil.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    er rl serien som var den forige serien som var aktive. tror ikke det var solgt mange par av de i norge

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    65
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    XLS så bare helt jalla ut . det er nå min mening. på tide med noe nytt. altså ikke noe som er "styla" fra originale classic serien.

men var kult med dobble 8" det må jeg si.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Det finnes bare to par av denne CVT serien i Norge som Soundpressure tokk inn og solgte. Så er veeeeelig sjeldene. Dem skal vist spille ganske pent om jeg ikke husker feil.
    Var noen HFK butikker som tok de inn også, vet Drammen hadde noe lignende før..

Active Bass Booster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan_m
    revox: skal vere litt enig med deg der, men er det noen som har en pekke pine på pris? ser 215 går for ca 10000 så hva lger di mindre seg p`å? samme som clsc??
    XLS-6 (stativhøytalere) 2195,-
    XLS-6C (Center) 1695,-
    XLS-28 (gulv) 3995,-(kansje opp 500 til hvis 12" er 5k)
    XLS-12 (gulv) 4495,- (kansje så mye som 4995,- muligens)
    XLS-15 (gulv) 6995,-
    XLS-215 (gulv) 8995,-
    XLS-12S (Sub) 3995,-
    XLS-15S (Sub) 4995,-

Dette er bare priser jeg ser for meg siden det er en ny serie, og da pleier prisene å gå opp igjen (hvis man tenker at cls er billig nå mot slutten, og kostet rundt disse prisene her da de kom)
    Samsung 63" Nad 272,B&W 683s2,686s2,htm61s2,asw610.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var noen HFK butikker som tok de inn også, vet Drammen hadde noe lignende før..
    Stemmer det.

Jeg så disse på HFK i Drammen for faktisk ikke så altfor lenge siden.
    De hadde et par stående litt gjemt under trappa (i bygget ved siden av snappy's som de nå har flyttet ut av)

Når jeg sier ikke så altfor lenge var det noen år, så ingen misforstår

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=Bass Booster]

XLS-6 (stativhøytalere) 2195,-
    XLS-6C (Center) 1695,-
    XLS-28 (gulv) 3995,-(kansje opp 500 til hvis 12" er 5k)
    XLS-12 (gulv) 4495,- (kansje så mye som 4995,- muligens)
    XLS-15 (gulv) 6995,-
    XLS-215 (gulv) 8995,-
    XLS-12S (Sub) 3995,-
    XLS-15S (Sub) 4995,-

Dette er bare priser jeg ser for meg siden det er en ny serie, og da pleier prisene å gå opp igjen (hvis man tenker at cls er billig nå mot slutten, og kostet rundt disse prisene her da de kom)[/QUOTE

Her er den nyeste katalogen til Hi-fi klubben og der står prisene på den nye XLS serien. Hi-Fi Klubben

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg hørt rykte om at denne nye XLS serien kommer i salg til Torsdag.

Active Bass Booster sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Nå har jeg hørt rykte om at denne nye XLS serien kommer i salg til Torsdag.
    kult. 17 000,- for 21 stroker subben.. to sånne og en god krigsfilm og vinduene hadde **** meg blåst her haha
    Samsung 63" Nad 272,B&W 683s2,686s2,htm61s2,asw610.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

cv

hei ang clx serien fikk jeg litt info i dag fra en hfk ansat... den nye serien virker mer og mer skal ha! hehe men det er separerte kamre bedre demp, og hornet er nytt og skule vist kosta en del han håpet på at di var i hus miten av september... ang cmx serien hadde han kun sett et bilde av di og litt spec noe som imponerte han med semi drift han håpet personlig på at di kom til norge at hfk katalogen lå på nett vile han ikke høre på det er umulig sa han...
    Hi-Fi Klubben

Side 6 av 13 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •