cerwin vega xls serie bilde - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 253
    Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

cv

lånt dete fra www.vegaworld.dk
    Cerwin Vega forforstærker og CD-afspiller til A-serien.
    01/04-09
    Cerwin Vega udvider programmet.
    Som noget nyt presentere Cerwin vega nu en forforstærker og CD-afspiller til deres home audio program.
    Cerwin Vega's forstærker serie ved navn: A-Serien (læs mere her) har haft så stor en succes at Cerwin Vega nu har valgt at udvide med både forforstærker og CD-afspiller, så man nu har mulighed for at have et 100% Cerwin Vega anlæg.

Dette var en aprilsnar! ! !
    Pro produkter med HiFi lyd.
    De nye produkter er opbygget med PA enskaber så de kan klare musten under selv de hårdeste fester.
    CD-drevet er "Top Drevet" fra Stanton og kan klare rystelser der svare til at maskinen bliver tabt på gulvet, og det uden at CD'en hopper.
    Forforstærkeren er udover normal volumenknap, også udstyret med 3 "Hz trippel U/D" volumener, der virker på den måde at du kan styre hver enkelt enhed der må være i højttaleren.

Muligvis kabler på vej!
    Cerwin Vega skriver i deres pressemeddelelse at de også tænker på at udvikle kabler der matcher dette anlæg, Men hvornår disse rammer markedet vides ikke.

HiFi-Klubben regner med at tage hele A-serien i deres sortiment, omkring i juni månede.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

cv

opps

Newcomer Fc-Sonny sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jan_m
    lånt dete fra www.vegaworld.dk
    Cerwin Vega forforstærker og CD-afspiller til A-serien.
    01/04-09
    Cerwin Vega udvider programmet.
    Som noget nyt presentere Cerwin vega nu en forforstærker og CD-afspiller til deres home audio program.
    Cerwin Vega's forstærker serie ved navn: A-Serien (læs mere her) har haft så stor en succes at Cerwin Vega nu har valgt at udvide med både forforstærker og CD-afspiller, så man nu har mulighed for at have et 100% Cerwin Vega anlæg.

Dette var en aprilsnar! ! !
    Pro produkter med HiFi lyd.
    De nye produkter er opbygget med PA enskaber så de kan klare musten under selv de hårdeste fester.
    CD-drevet er "Top Drevet" fra Stanton og kan klare rystelser der svare til at maskinen bliver tabt på gulvet, og det uden at CD'en hopper.
    Forforstærkeren er udover normal volumenknap, også udstyret med 3 "Hz trippel U/D" volumener, der virker på den måde at du kan styre hver enkelt enhed der må være i højttaleren.

Muligvis kabler på vej!
    Cerwin Vega skriver i deres pressemeddelelse at de også tænker på at udvikle kabler der matcher dette anlæg, Men hvornår disse rammer markedet vides ikke.

HiFi-Klubben regner med at tage hele A-serien i deres sortiment, omkring i juni månede.
    Husk at bemærke detaljen med rødt.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    var litt gira i et øye blikk, legger meg i støvet og unskyld!ops:

Intermediate Revox sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva menes med "Dette var en aprilsnarr" ?

Liker ikke helt at XLS-215 får en pris på 10000,- når den tilsynelatende er identisk med CLS-215 som ligger til 6798,-
    Da BØR den være langt bedre på et eller annet. En rød ring rundt mellomtonen er liksom ikke nok..

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Revox

Liker ikke helt at XLS-215 får en pris på 10000,- når den tilsynelatende er identisk med CLS-215 som ligger til 6798,-
    Da BØR den være langt bedre på et eller annet. En rød ring rundt mellomtonen er liksom ikke nok..
    aprilsnar er en joke der laver hver d. 1 april.

- Det kan jo være at høttaleren er meget bedre bygget og er af højere kvalitet.
    - Desuden ved vi heller ikke med sikkerhed at de koster 10.000.
    - Da CLSC-215 kostede den også meget til at starte med men faldt hurtigt.
    - Der kan være mange grunde.

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Fc-Sonny
    aprilsnar er en joke der laver hver d. 1 april.

- Det kan jo være at høttaleren er meget bedre bygget og er af højere kvalitet.
    - Desuden ved vi heller ikke med sikkerhed at de koster 10.000.
    - Da CLSC-215 kostede den også meget til at starte med men faldt hurtigt.
    - Der kan være mange grunde.
    Jada er jo klar over det, men hvilken del av inlegget er en aprilsnarr? Det som kommer under eller det som var over?

Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jada er jo klar over det, men hvilken del av inlegget er en aprilsnarr? Det som kommer under eller det som var over?
    Alt det som var i den nyhed var en aprilsnar. :razz: Men det er jo længe siden.
    Direktøren for Cerwin Vega skrev til mig og spurgte hvad det var for det kendte han da intet til. Haha.:smile:

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hørt at CV satte ned prisene på sine høyttalere i scandinavia pga Komplett sitt partikjøp ifra Tyskland(dette skal de vistnok ha likt dårlig). Ordinært skal jo 215 koste 10000kr! 6700kr for en så diger høyttaler er jo hinsides! Tror nok XLS er endel forbedra, men om techno freaks og DB freaks får noe utnytte av det vet jeg ikke. Klakkinga skal iallefall være borte på 215. Hornet er jo også omkonstruert litt, så det burde være en annen høyttaler vi får høre .

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Hørt at CV satte ned prisene på sine høyttalere i scandinavia pga Komplett sitt partikjøp ifra Tyskland(dette skal de vistnok ha likt dårlig). Ordinært skal jo 215 koste 10000kr! 6700kr for en så diger høyttaler er jo hinsides! Tror nok XLS er endel forbedra, men om techno freaks og DB freaks får noe utnytte av det vet jeg ikke. Klakkinga skal iallefall være borte på 215. Hornet er jo også omkonstruert litt, så det burde være en annen høyttaler vi får høre .
    Da CLSC-215 kom kostet et par 8000 kr, CLS-215 lå på 9000 kr da de kom.
    Syntes ikke det var noen stor forskjell på de 2 modellene, annet enn dobble terminaler og mindre kasser (cls-215) + klakkelyden da:S Lyden var jo så og si identisk. Ikke verdt 1000 kr ekstra syntes nå jeg.

Prisene falt jo drastisk da produksjonen flytta til Kina, men nå er de jo bare på vei oppover igjen, da BURDE XLS-215 låte bedre enn de eldre søskene!
    Gleder meg til de kommer på markedet og få noen tilbakemeld på de, likte designet litt bedre også nå, og mulig jeg slenger ut 1515 om XLS klarer å måle seg

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    YAY :P. CLS serien har vel ALTID blitt produsert i kina?! syns heller ikke nedringene ifra clsc til cls var enorme.... Men jeg venter spent .

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har utrolig lyst å prøve de med 2x8". får dra å høre på de når de kommer om det er verdt å bytte ut mine ve12 med de

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    E serien og AL var vel det siste som ikke var produsert i kina. Muligens V serien men tror allerede da mesteparten var på vei vekk fra statene/europa.

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

v

det med kina kan vel steme... med at v serien skal hvere us made... gleder meg felt til 2x8 kommer tror jeg må ha et sett for og prøve...
    fikk nyhetts brev fra klubben og den nye katalogen slippes 27 august...
    hmmmm til og med fruen likkte den nye serien, og det er stort + i boka

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cerwin Vega gikk konk i 2002 og Gene Cerwinski ble presset ut av firmaet når Stanton kjøpte opp restene.
    Når dette skjedde ble all produksjon flyttet til kina utenom noen få elementer som fremdeles ble produsert i statene.
    Så fikk vi CLSC-serien som skulle være "back to the roots" noe de ikke er i det heletatt, men heller en slags stor hifi høyttaler som skal se ut som en PA høyttaler med hankestereo gitter foran.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Cerwin Vega gikk konk i 2002 og Gene Cerwinski ble presset ut av firmaet når Stanton kjøpte opp restene.
    Når dette skjedde ble all produksjon flyttet til kina utenom noen få elementer som fremdeles ble produsert i statene.
    Så fikk vi CLSC-serien som skulle være "back to the roots" noe de ikke er i det heletatt, men heller en slags stor hifi høyttaler som skal se ut som en PA høyttaler med hankestereo gitter foran.
    Enig, men faktisk erdet bare CLSC/CLS 215 jeg er skuffet over.. CLS 15, 12 og 10 syns jeg spiller veldig bra! Problemet er at alle skal ha CLS 215 i små rom.. samt på 10 watterre...

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har mine 215 på 30-32kvm nå, og jeg merka at de hadde godt av mer pust.. Da også med A2.6W.. Gleder meg til jeg får flytta til Toten igjen, for da får jeg 40kvm stue! :-D

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det blir spennende å se om det er noe som kommer til å ta over VE serien eller om den fortsetter.

En ting jeg lurer på som jeg tenkte på tidligere i dag.

I det siste har cv kommer med to nye serier om gangen, har det alltid vært sånn? på 90 tallet kom det vel bare en og en eller?

Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    4,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke de vil bytte ut VE serien med det første da den er ganske ny. Kom en stund etter clsc. Med annet den selger dårlig selvfølgelig.

Dog det er det eneste CV produserer om dagen som ihvertfall har litt av det klassiske utseende sitt med seg så håper ikke VE forsvinner. Men de kunne godt ha utvidet den med en VE-215

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av B&W'Eier
    Jeg har mine 215 på 30-32kvm nå, og jeg merka at de hadde godt av mer pust.. Da også med A2.6W.. Gleder meg til jeg får flytta til Toten igjen, for da får jeg 40kvm stue! :-D
    Toten? hvor på toten bor du da ?! :P

Side 2 av 13 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 12 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •