SVS PC-12NSD, lyddemping og slikt

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer Seppola sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SVS PC-12NSD, lyddemping og slikt

Jeg vurderer sterk å kjøpe meg en SVS PC-12 NSD om ikke alt for lenge, men det er dukket opp noen "humper".
    Hvis jeg skulle kjøpt denne, vil denne irritere ørene av alle som sitter under rommet mitt, eller vil dette gå bra? Jeg er redd for at den første forklarer situasjonen ganske godt.
    Jeg skal om ikke mindre enn ett år flytte ut i egen leilighet, og ønsker å bruke subwooferen som normalt, uten å forstyrre alt og alle.
    Hvordan skal man dempe mengden lyd igjennom gulvet? (og veggene) Jeg tenker i hovedsak på subwooferen, men også generelt. (Jeg har ikke mulighet til å åpne gulvet eller veggene.)

Newcomer haavard08 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    110
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv denne platen fra Avshop. Mange her inne på forumet har brukt slike til akkurat din problemstilling, med hell

AVshop.no / Auralex GREAT GRAMMA/Subdude Attenuator

EDIT: Denne er muligens noe bedre, og de har den inne på lager: AVshop.no / Auralex SubDude HD

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke vurdér!! Kjøp!! Jeg har 2 PC12-NSD og de er utrolig fete og særlig til prisen.

Uansett hvilken sub du kjøper så kan du ikke dra på full pupp uten at naboene hører/kjenner det. Du kan jo begrense volumet på sub'en litt for godt naboskaps skyld til du får flytta. De Auralex greiene som haavard viser til demper vel de værste vibrasjonene så de er nok verd å prøve.

Newcomer Seppola sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    52
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tipset om de platene, må nok prøves.
    Har virkelig lyst å kjøpe PC12-NSD, det er nesten bestemt, men må drive litt research rundt denne før jeg kan bestemme meg

Takk for hjelpen.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •