Jmlab sub problemer

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Jmlab sub problemer

Hei!
    Håper det er noen her på forumet som kan hjelpe meg med et problem som har oppstått!
    Kjøpte meg et 5.1 sett i Electra 900 serien, godt fornøyd med det, men subben får jeg ikke til å fungere riktig.
    Fra sub utgang på min Arcam AVP700 og inn på sub input med singel kabel, får jeg lyd, men med en iriterende trafolyd (dette uansett kabel og plasering i rommet.
    Så koblet seg om og brukte en y kabel fra prosessoren og til line input på subben, men da var det dødt ingen lyd (prøvde også å snu fasen).
    Så koblet jeg fra pre out til line input med l&r kabel, og da spilte den helt fint!

Tenkte at her er det problemer med prosessoren, så jeg koblet på Hk avr 355 som står i stua, med di gjentatte problemene oppsto der også!

Er det noen som har vært borti noe lignende, eller har en ide' om hva det kan være, så hadde jeg vært meget takknemelig!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ikke vært borti slikt selv, men jeg ville ringt til Andre på HI Fi Huset (importøren av Focal) og spurt om råd.

HI-FI Huset AS - Forsiden

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    213
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøv å sette på et galvanisk skille på antenneledningen din. Dette har vært et problem til flere samt at det er masse dårlige filtere på markedet. Vis du har fra før, prøv et nytt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •