JBL ls80 vs rf83 vs ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    14k var jo utrolig billig! Jobber du der, eller selger expert de for den prisen?

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    14k er GRISE billig... og den er nok veldig lik Klipsch, men begge har fordeler og ulemper! JBL'en er ubestridt på design iallefall . Begge spiller "LIVE" og brutalt .

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nei jeg jobber ikke for Expert. Jeg var på jærmessa på varhaug i helga fordi kona hadde en stand der, og rett ovenfor hennes stand hadde Expert på nærbø stand. De solgte ls80 for 14999,- men jeg tok det siste demoparet og ytterligere 1000 i avslag ble gitt. De hadde også hk 990 til 13k, men det hadde jeg ikke råd til sånn på sparket. Han fra Expert fortalte han hadde fått en henvendelse fra leverandøren (neby?) om å selge disse til den prisen, vet ikke om andre Expert butikker har det samme.

Uansett er jeg selvfølgelig kjempe fornøyd med handelen, og gleder meg til hjemmekino skal bygges i nytt hus. Så ls center går for 6k på komplett, så jeg må jo ha den også samt en relativt kraftig sub. Bakhøyttalere er jeg usikker på, synes ls40 er dyre.

Intermediate zantrix sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sinnsykt billig var jo 0 fortjeneste på å selge de så billig, sikkert bare tap for expert

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •