BKS Hybrid 107 Supreme

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question BKS Hybrid 107 Supreme

Har disse høytalerene på hjemlån av en kompis. Er det noen som vet noe om dem? Har funnet ut noe på nettet, men det er begrenset hvilke opplysninger jeg finner der.

Etter hva jeg forstår er dette høytalere som ble produsert fra begynnelsen på 90-tallet og til rett rundt år 2000. Noen som vet hva de kostet nye, og hva de evt kan være verd i dag?

Nettsiden til BKS var sist oppdatert i 2005, så jeg antar at firmaet ikke eksisterer lenger. http://www.bksaudio.dk/dkstartst.htm

Intermediate fhl sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,869
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .

Intermediate DiFontaine sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2007
    Poster
    1,331
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av fhl
    Såvidt jeg husker, lå vel Supremeutgaven på 20.000,- her i landet. Importør er Roald Mikkelsen/Reanaissance Audio i Bergen. Du når ham på 45227819. Jeg har hørt høyttalerene flere ganger, av og til i system til flerfoldige hundretusen, og jeg liker de godt.

Frode

Takker for tilbakemelding. Ikke så lett å finne info om disse "steinene". Har spilt en del musikk på de, og må si de imponerer. Utrolig åpen og behagelig diskant. God kontroll på mellomtonen og ikke minst veldig imponerende bass til å komme ut fra et 5" element :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •