Creative Gigaworks T3 - Erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Creative Gigaworks T3 - Erfaringer?

Det har seg sånn at jeg nettopp har hatt min "bli-voksen fest" (aka konfirmasjon) og en av gavene var et 2:1 system fra Creative - Nemlig gigaworks T3.

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med Creative Gigaworks T3 høyttalerne, og eventuelt om det finnes noe som er enda bedre som jeg kan få til samme pris? (De kostet 1600 kroner)

På forhånd takk
    - Error

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    161
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Error
    Det har seg sånn at jeg nettopp har hatt min "bli-voksen fest" (aka konfirmasjon) og en av gavene var et 2:1 system fra Creative - Nemlig gigaworks T3.

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med Creative Gigaworks T3 høyttalerne, og eventuelt om det finnes noe som er enda bedre som jeg kan få til samme pris? (De kostet 1600 kroner)

På forhånd takk
    - Error
    Creativene dine har fått noen gode kritikker i tester mot diverse logitech og altec lansing vet jeg. (Ref div pc-blader). Det har veldig "mye" lyd om man kan beskrive det slik. Kan du ikke bare pakke det peeent opp, montere og høre hvordan det låter i dine ører selv? Det er jo det nærmeste du kommer fasiten

-Øivind-

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •