Er det noen her som har testa og kan anbefale Motif LCR? Har tenkt til å sette opp et hjemmekino anlegg med fem slike og kanskje en subwoofer. Tenkte på å kombinere de med en Harman Kardon avr 255 eller 355, vil den rimligste være bra nok, vil helst ha noe å gå på? Har ikke så mye penger så tenkte å bygge opp anlegget når pengene strekker til. Tenkte først på å bare kjøpe høytaler paken hkts 11 fra Harman, men fant ut at det heller ville være bedre å bygge opp gradvis med bedre komponenter, og Motif høytalerne virker veldig fristende. De skal brukes til en sony kdl-40W4000 og en sony blu ray spiller på gutterommet. "sweat spott" eller hva det kalles blir senga har også en lene stol ved siden av men bak høytalerne kan kun benytes til senga siden den er inne i en krok, er det foresten mulig å sette opp dobelt opp med bakhøytalere slik at jeg får soraund også ved lene stolen? Siden tven står inne i en krok som bare er 130 cm bred og tven er 102 cm bred og høytalerne er ca. 16 cm hver må de på en måte stå foran tven, hvil dette svekke lyden, tenker da på bass siden disse er ganske avhengige av veggen bak for å få bra bass?
Mitt spørsmål er vel egentlig om disse høytalerne er å anbefale, om de vil passe bra til reciveren, og til et rom på ca. 16 kvadrat.

Beklager langt innleg og rotete, takker for alle svar, kom gjernde med bedre alternatvier og forslag til subwoofer. Får bare unskylde om jeg la innlegget på feil sted, er nye her og har ikke satt meg helt inn i forumet enda.