Erstatningselement til Acoustic Response Series 707

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Burley sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Erstatningselement til Acoustic Response Series 707

Heisann.

Jeg har et par Acoustic Response Series 707 høytalere som kun brukes til fest, fyll, festivaler og morro! Men nå som jeg var på Vinstra Countryfestival så tok det ene basselementet(12") kvelden, desverre.

Det jeg da er ute etter er et erstatningselement. Noen som kan komme med noen bra forslag? Pris er selvfølgelig lavest mulig, siden disse HT ikke er vært mere enn den moroa dem lager i fylla..... Handel i utlandet er ingen hinder.

Fant noen bilder av aktuelle ht på Google: http://images01.olx.com/ui/2/63/06/17875706_1.jpg

Mvh
    Burley

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Etter litt mere googling fant jeg desverre ut at det er White Van elementer. Modell nr er VW1214P.

Grunnen til at jeg spør er at jeg ikke veit hvilke element jeg skal velge. 12"ern som hør røki spiller ikke bare bass, men fungerer mere som en mellomtone.

Hvilke av disse elementene vil ta over jobben best?

1) MGR A-1712 - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning

2) MGR F-2012W - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning

3) MGR X-12W - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning

4) P.audio HP-12W - Ljudia - Multimedia Hemelektronik Karaoke PA anlÀggning DJ utrustning Ljus utrustning

Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen som veit? Skulle gjærne hatt liv i disse før helgen, for da er det Svartkoppfestival på gang, hehe.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •