Dali Convcept 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Slettas sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    171
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dali Convcept 8

Den store vurderingen står på.. Ser etter høyttalere, men det er så myye å velge mellom. Har sett på Klipsch men tror ikke det var det rette for meg. Hvertfall ikke RF-6, ville hatt tripple 8 ihvertfall.
    Har sett meg ut et par fra Dali, Concept 8. Prisen var heller ikke så stiv som jeg skulle ha trodd at den skulle være.. Noen som har noen erfaringer om disse?
    Har en Yamaha RX V883 forsterker (Hvis det er det den heter:P) Har denne nok power til å drive disse?

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Slettas
    Den store vurderingen står på.. Ser etter høyttalere, men det er så myye å velge mellom. Har sett på Klipsch men tror ikke det var det rette for meg. Hvertfall ikke RF-6, ville hatt tripple 8 ihvertfall.
    Har sett meg ut et par fra Dali, Concept 8. Prisen var heller ikke så stiv som jeg skulle ha trodd at den skulle være.. Noen som har noen erfaringer om disse?
    Har en Yamaha RX V883 forsterker (Hvis det er det den heter:P) Har denne nok power til å drive disse?
    Jo mer effekt til disse Dali Consept 8 jo bedre lyd får du i dem, spesielt hvis du tenker å spille høyt. Har hatt et par slike og jeg har drevet dem med alt i fra en billig Pioneer receiver til Thule PA250B effekt forsterker og de er meget gode men bør Matches riktig. Ikke for lystklingende elektronikk. Helst elektronikk som er litt mørk i klangen. Yamaha skal være bra i så måte.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •