hvilken høytalerkabler til rf-83

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Newcomer nissan200 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile hvilken høytalerkabler til rf-83

hvordan høytalerkabler burde jeg bruke til klipsch rf-83 og rc-64?

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De samme som du ville ha brukt på hvilke som helst høyttalere.

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OT:
    Hvordan høyttalerkabler skal jeg kjøpe (Feil)
    Hvilke høyttalerkabler skal jeg kjøpe (Rett)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg liker audioquest kabler til klipsch cv 8 er ett godt valg i mine ører, men dette må du jo lytte deg frem til selv på rc64 har jeg testet endel forskjellige, alt fra monster til flatline, men jeg havnet på audioquest også på den, kjører cv 4 på den, biampet

Intermediate leifen sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    697
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har stort sett alltid brukt Kimber til mine Klipsch , uten at jeg skal utdype det valget noe mer .

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av leifen
    Jeg har stort sett alltid brukt Kimber til mine Klipsch , uten at jeg skal utdype det valget noe mer .
    Jeg velger Kimber uansett høyttaler, og jeg gjør det fordi de ser kule ut. Om kabelen ligger et sted der den ikke synes, velger jeg - etter å ha lest et utall forum-innlegg og artikler om emnet - en billig type med solid tverrsnitt.

Det finnes et utall artikler om høyttalerkabler på nettet; mange med gode referanser til solide tester. Konklusjonen er ganske entydig: Såfremt kabelen holder minstemål, er det ingen som hører forskjell om de ikke vet hva de hører på.

(Det er også nok av tester som viser at folk hører forskjell på samme kabel, når de tror at de hører to forskjellige.)

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ut fra signaturen din å dømme så har du jo kabler i en ganske høy kvalitetsklasse. Og det står jbl på høytalerfronten? Skal jbl byttes ut med klipsch? I så fall bør du beholde nordost frem til du får klipsch i hus og så låne med deg noen ht-kabler hjem for å teste. Nordost Heimdall og Frey er ganske åpne og analytiske, hvordan dette går med Hegel på klipsch må du som sagt bare sjekke siden disse har mye av den samme lydfilosofien. Hvis det blir til at du skal bytte ut Frey kan du jo sende meg en pm
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

Newcomer nissan200 sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse
    Ut fra signaturen din å dømme så har du jo kabler i en ganske høy kvalitetsklasse. Og det står jbl på høytalerfronten? Skal jbl byttes ut med klipsch? I så fall bør du beholde nordost frem til du får klipsch i hus og så låne med deg noen ht-kabler hjem for å teste. Nordost Heimdall og Frey er ganske åpne og analytiske, hvordan dette går med Hegel på klipsch må du som sagt bare sjekke siden disse har mye av den samme lydfilosofien. Hvis det blir til at du skal bytte ut Frey kan du jo sende meg en pm

notert får se kordan det blir gleder meg som en unge til og få klipsch i hus

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •