Spytte inn 15-20 tusen i nytt anlegg - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 47 av 47
    Intermediate hagr sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2007
    Poster
    620
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvis du gidder å bygge noe selv og tør å kjøpe noe utenom det vanlige kan du få sinnsvakt mye for de pengene!

Skulle jeg ha handlet hifi i dag med de erfaringene jeg har hadde jeg definitivt gått for noen hjemmesnekrede horn, f. eks. ala. Dallas II som mtenium her på forumet nettopp har bygget med Fostex fullrange-element og en kina-rørforsterker, f. eks. Music Angel KT88 som selges herifra med gratis flyfrakt fra Hong Kong (slå den )

Lekkert utseende og amnorm eierglede får du med på kjøpet, i tillegg til fantastisk lyd!

Dette er selvfølgelig meget sært som første stereoanlegg, men her har du forsterker og høyttalere i boks for under 10 000, så kan du bruke resten på noe fornuftig

Mvh. Harald

Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Verken jeg eller Al X er veldig flinke til å snekkere, så tror vi står over den biten. xD Han er mer en tenker, og jeg liker meg best med bil.

Så tror helst vi skal holde oss unna rør forsterker også, vet at lyden blir penere, men er mest "party" det skal brukes til.

Active KinoWalla sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2005
    Poster
    344
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom JFS Soundsystems i dag og tok med meg ene paret med RF-82 ^^
    Sendte sms til Aleksander nettopp, han kommer innom en tur ellernoe til uka

Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,228
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Np kan det hende dere vil arrestere meg, men AL X er hobby DJ, skal spille i rom på 70-100m2 med en del folk i ( forhåpentligvis ) Er det ikke naturlig å gp turen innom PA?

To fulltone kasser til hjemmebruk og evnt 2 bunner? I PA så får du hinsides mye for pengene, tar du turen over grensen så er det masse å velge i nytt.

som feks: Billebro Eventure AB Ljud Ljus DJ Karaoke Försäljning Uthyrning Internetbutik Importagenturer

Også på bruktmarkedet er det mye å skaffe?

Er raskt søk på PA på finn.no gir deg utrolig mye å velge i, både nytt og brukt.

Husk på at om du skal transportere dette frem og tilbake, rigge det opp, ta det ned, frakte det tilbake, så utsetter du utstyret for temptratur svingninger, fare tor hakk/transportskader ol. PA er mye mere robust da det er bygget for dette formålet.

Hifi er for å stå iro i et rom.

Tror du vil få mere for pengene i et PA system.

Men det er bare mine tanker..
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Intermediate Hybris sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    3,772
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mindre PA-utstyr eller f.eks CV CLS-12, CLS-15 eller CLS-215 hvis man gjerne vil handle i hifisjappe er nok verdt å vurdere ja. Sistnevnte har jeg brukt med stort hell som DJ selv - funker som snus på elektronisk musikk med en fornuftig forsterker.
    --
    Thorbjørn

Intermediate Sharkoon sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    626
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er under 5% sjangs for at det blir fraktet rundt, så tror nok ikke det er noe vits med pa. Han skal bruke mye til musikk hjemme egentlig..

Intermediate unified86 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    1,678
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har gått for RF-82. De gir en anelse PA lyd på sitt råeste, du får lyden rett i fleisen!
    Dessuten klarer man seg fint uten sub på disse dersom man bare skal spille musikk.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •