Kjøpt Pioneer LX-51, treng høgtalarar

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Kjøpt Pioneer LX-51, treng høgtalarar

Hei!
    Har nå fått Pioneer`s LX-51 reciver i hus og treng nå tips til høgtalar som kan parrast ilag med denne Lurer på B&W`s DM683 men er usikker på om disse blir i største laget for Pioneer`en? I den samanheng ønsker tips på fronthøgtalarar frå ca 8.000 - 10.000kr. Skal i hovudsak stå i stova og blir brukt til allslags musikk.

Mvh Thomas

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    8
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den forsterkeren kombinert med System Audio SA1750 synes jeg er en ypperlig kombinasjon. Veldig oppløst og flott lyd!
    Oppsettet kan høres på Soundgarden. SA1750 er nå på tilbud til 8000, koster normalt 12 000.

Jeg får SA1750 i hus nå på fredag, VSX-LX51 blir innkjøpt på neste lønning 8)

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kommet fram til at valget står mellom B&W dm684, MA RS6 og System Audio SA1750. Men lenger enn det kjem eg ikkje.
    System Audio er eg redd gir frå seg forlite fysisk trøkk, som bass.

Nokon som kan komme med erfaringer/tips? Skal som sagt drivast av Pioneer Lx-51 som allerde er i hus.

Mvh Thomas

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tqthomas
    Har kommet fram til at valget står mellom B&W dm684, MA RS6 og System Audio SA1750. Men lenger enn det kjem eg ikkje.
    System Audio er eg redd gir frå seg forlite fysisk trøkk, som bass.

Nokon som kan komme med erfaringer/tips? Skal som sagt drivast av Pioneer Lx-51 som allerde er i hus.

Mvh Thomas
    MA RS6 får jo utrolig mye skryt for tiden da - vurderer disse selv,til min lx 51! De har jo vunnet tester overalt
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    MA RS6 får jo utrolig mye skryt for tiden da - vurderer disse selv,til min lx 51! De har jo vunnet tester overalt

Ja har lagt merke til dette Er derfor eg sannsynligvis legger inn en ordre på disse. Om ikkje det er mulig å drive B&W dm683 då, men har endå ikkje funne eit skikkelig svar på dette.

Thomas

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tqthomas
    Ja har lagt merke til dette Er derfor eg sannsynligvis legger inn en ordre på disse. Om ikkje det er mulig å drive B&W dm683 då, men har endå ikkje funne eit skikkelig svar på dette.

Thomas
    Det sies hvertfall at MA RS6 låter mye bedre enn dm 683 på litt billigere elektronikk! Dm 683 krever mye av forsterkeren for å yte sitt beste!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •