inn-wall ht'er. Surround/rear

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer Yawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

inn-wall ht'er. Surround/rear

Hadde tenkt å gå for BOSE, men dette skar seg.
    nå har jeg sett meg litt rundt, og det er fortsatt kun kompakte høyttalere som er aktuellt...

Inn-wall høyttalere er jo et godt alternativ. De fåes i gode og store størrelser som kan gi ett kjempe lydbilde. Jeg har sett litt på KEF sin Ci 9000ACE som virker som en vokse kar. Har også sett litt på Klipch sine. Men der var det så maange at jeg ike fikk noen god oversikt. Kansje noen kan hjelpe meg her?

Jeg har tenkt på å bruke Klipsch sin RC-64 til senter.

Ser gjerne på andre alternativer.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer Yawa sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    191
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt mye bra om B&W sine, men syns de virker så lette. LCR 8 eksempelvis veier kun 4,2kg, uten brønn da. Men kan den veie hele 8kg, alene?

Ser at KEF sin veier 12kg til samenligning. Etter hva jeg har hørt, er en tyngre høyttaler en bedre høyttalere.
    Elementene som sitter i Ci 9000ACE er de samme som sitter i den nye XQ serien, og de hjemmekino settet der har jo vunnet en del tester og fått gode omtaler.

Det som er, er at jeg har lyst på en fullrange, innbyggings høyttalere. Til under 10k pr. stk.

veggen er 12cm tykk, og den minste av de har plass til en HT på maks 30cm bredde. Høyde er ikke så viktig...

Er fortsatt åpne for foslag da, men, noen her som har erfaring eller hørt på KEF sine?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •