CLSC-215 woofer problem

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

CLSC-215 woofer problem

Har ett par CLSC-215 jeg netopp kjøpte, 3 av wooferene spiller likt mens den ene av dem spiller litt ujevnt med de andre når jeg skrur på litt høyt volum, alt er kobla rett til og sånn, hva kan probleme være? har egentlig litt tynne høytaler kabler men de er bare 2meter + jeg venter på en skikkelig signal kabel for den jeg har i forforsterkeren til tvn er gammel og hører til wii elns.. xP

Kabel - Signalkabel | Hi-Fi Klubben: ARGON 5055 kabel x2
    Kabler - Høyttalerkabel | Hi-Fi Klubben: VAN DEN HUL The SNOWLINE kabel x4m (2m per HT)
    høytaler kablene er vell litt tynne:P men det er fordi jeg søkte på clsc215 random på finn å fant ett super tilbud og avbestilte cls12 med en gang, di spiller knall bra og og jeg hører ingen lydvrenging, er ingen skraper eller hull i membranen osv

så noen som har peiling på hva som er galt?^^

takker på forhånd

Newcomer TommyK sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sjekket at den i det hele tatt spiller? At den ikke bare "følger med" Viss du følger med.8)

Viss ledningene til elementet har på en eller annen måte har falt av, så vil det se ut som at den spiller, men egentlig så følger den bare med på grunn av trykket i kassen.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    brokoblet først, men bytta om til stereo, ble bedre då, men synst fortsatt ikke den siste wooferen spiller 100% jevnt med di andre, kan det ha noe med for dårlig signal kabel eller høytaler kabler? har jo kobla alt rett, har nad 114 som forforsterker og cv a2.6kw

edit: og ja, den wooferen jeg har problem med, spiller den også, spiller egentlig ganske jevnt, men vil bare forbedre det

Intermediate B&W'Eier sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    1,323
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For meg høres det ut som at det er kobla feil inne i kassa :wink: