effekt forsterker til klipsch RC64 - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 26 av 26
    Intermediate Vincent_vega sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    2,338
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Andreas21
    Ville ikke brokoblet, men biampet med en Parasound NC2125...
    +1!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    noen som har erfaring rørforsterker på denne centeren ?

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei,

har selv hatt RC 64 før. Og støtter valget ditt om å kjøpe effekt til denne. Hadde jeg vert deg ville jeg kjøpt en monoblock klasse D med så lite farging av lyden som mulig, og biampet slik at du bruker Marantzen i diskantområdet. Kanskje en midgard block kunne vert noe her ?. Er ett par på torget btw.

Ville ikke kjøpt rør til centeren da det fort kan bli missmatch med frontene. Føler de 3 der fremme skal ha samme lydsignatur, da lyden ofte vandrer fra Front L -> center -> R og omvendt. Men selvfølgelig en smaksak dette.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maddie
    Hei,

har selv hatt RC 64 før. Og støtter valget ditt om å kjøpe effekt til denne. Hadde jeg vert deg ville jeg kjøpt en monoblock klasse D med så lite farging av lyden som mulig, og biampet slik at du bruker Marantzen i diskantområdet. Kanskje en midgard block kunne vert noe her ?. Er ett par på torget btw.

Ville ikke kjøpt rør til centeren da det fort kan bli missmatch med frontene. Føler de 3 der fremme skal ha samme lydsignatur, da lyden ofte vandrer fra Front L -> center -> R og omvendt. Men selvfølgelig en smaksak dette.
    takker for tipset, var det jeg trodde jeg og angående ¨bruke rør på centeren,
    har førøvrig en liten missmatch med front og center allerede fordi jeg har rf82 og ikke 63/83 men dette blir greit "skjult" av audeyssey

Intermediate maddie sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    582
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    takker for tipset, var det jeg trodde jeg og angående ¨bruke rør på centeren,
    har førøvrig en liten missmatch med front og center allerede fordi jeg har rf82 og ikke 63/83 men dette blir greit "skjult" av audeyssey
    Ja såg du hadde RF 82, og jeg kan desverre ikke uttale meg om hvor mye forsjell det er på disse kontra 63 / 83. Hadde RF 83 før men har såvidt hørt 82. Uansett så er nok RC 64 det beste alternativet da dette er en skremmende bra center uansett .

Hvorfor lurer du egentlig i rør til centern i første omgang btw ? Da rør ikke normalt er første valget til hjemmekino ( elsker rør selv, men det er kun til stereo ) . Føler du det er litt for hvasse lyder kanskje , og vil dempe diskanten litt ?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maddie
    Ja såg du hadde RF 82, og jeg kan desverre ikke uttale meg om hvor mye forsjell det er på disse kontra 63 / 83. Hadde RF 83 før men har såvidt hørt 82. Uansett så er nok RC 64 det beste alternativet da dette er en skremmende bra center uansett .

Hvorfor lurer du egentlig i rør til centern i første omgang btw ? Da rør ikke normalt er første valget til hjemmekino ( elsker rør selv, men det er kun til stereo ) . Føler du det er litt for hvasse lyder kanskje , og vil dempe diskanten litt ?

nei, er nok bare det at jeg har hatt rør på klipsch tidligere og tenkte i de baner at det å få den type vokaler inn i film verdenen hadde vært artig å prøve, synes ikke rc64 erfor slem oppe i diskantområdet, den er tvert imot svært dressert der oppe og er uten tvil min beste center til dags dato

men er nok som du sier at det kanskje ikke er ett logisk valg til center i filmverdenen, hadde vært artig å høre hvis noen har testet dog

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •