Klipsch RF-52 til overkommelig pris?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    219
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RF-52 til overkommelig pris?

Heisan!
    Fått tilbud om å kjøpe nevnte høytaler til kr 4.000,-. Høytalerene er kun 3 mnd gamle. Er dette et "røverkjøp"?

Dersom jeg skulle kjøpe disse høytaleren å bruke de som front i 5,1 system - hvilken receiver kan anbefales til dette? Tenkte jeg kun skulle bruke kr 5.000,-på receiver.

Har hørt at Klipsch er "kresen" på valg av forsterker/receiver for å få frem godlyden i diskanten...

Hjertelig takk for tilbm.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av tombos1
    Heisan!
    Fått tilbud om å kjøpe nevnte høytaler til kr 4.000,-. Høytalerene er kun 3 mnd gamle. Er dette et "røverkjøp"?

Dersom jeg skulle kjøpe disse høytaleren å bruke de som front i 5,1 system - hvilken receiver kan anbefales til dette? Tenkte jeg kun skulle bruke kr 5.000,-på receiver.

Har hørt at Klipsch er "kresen" på valg av forsterker/receiver for å få frem godlyden i diskanten...

Hjertelig takk for tilbm.
    bruktprisen på de vil jeg ikke kommentere da jeg ikke kjenner til hvilken stand de er i osv, men rf52 kan jeg uttale meg om, de er gode høytalere til sin pris og det jeg har erfart med de er at de spiller veldig godt, en venn av meg valgte de til sitt naim sett og har vært strålende fornøyd med sitt valg, disse blir brukt til musikk. hvilken forsterker som vil passe på de er jeg ikke sikker på men jeg har hatt gode opplevelser med marantz, onkyo og til dels yamaha på klipsch høytalere, lykke til med valget

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    23
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nyprisen hos komplett er 4995 pluss frakt. Har sett de på bruktmarkedet til rundt 3000 før...så røverkjøp kan det vel neppe kalles...

Fordelen med brukt er at du slipper inspilling - som kan ta litt tid på Klipsch.

Skal du kjøpe ny receiver? Du får veldig mye bra brukt om dagen, trenger du ikke HDMI-inngang kan du gjøre mange knallkjøp

Intermediate Evelen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror ikke det er et dårlig kjøp, men ikke et veldig bra et.
    En ting du må tenke på er at om det skal sendes betaler komplatt som firma en god del mindre frakt.

Så du får nesten vurdere om "nyhetsfølelsen" er verd de ekstra pengene eller ei.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •