Hva heter disse CV-høytalerne? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2003
    Poster
    1,538
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Zebulon
    Kanskje det var huset (les:rommet) som var dårlig, ikke høyttalerne?
    Jeg hadde kanskje ikke likt de like godt hvis jeg hadde hørt de i dag, men da jeg hadde et par for 15 år siden da partyfaktoren var på det aller høyeste, så var de helt konge!
    Nei, var ikke rommet. Husker jeg kjøpte B&W 640 etterpå disse var også helt elendige. Men når jeg kjøpte Mission (7 ett eller annet) så kom godlyden frem.

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    synes det ser ut som at80, på logoen ser det ikke ut får at det er 5tegn men 4.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    130
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBT
    Bildet er ganske uklart, men AT80 ser annerledes ut.

Active JBT sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    414
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ok, hadde noen at-100 selv får et par år siden, disse var veldig fine i stand å jeg fikk lett 3500kr for dem. spiller ikke fint bare veldig høyt å har bra trykk i bassen

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Razor
    Nei, var ikke rommet. Husker jeg kjøpte B&W 640 etterpå disse var også helt elendige. Men når jeg kjøpte Mission (7 ett eller annet) så kom godlyden frem.
    Hvis du er ute etter god lyd (pen lyd regner jeg med ang. B&W kjøpet) så har du ihvertfall misforstådt når du kjøper Cerwin-Vega!

AT-100 er og blir en partyhøyttaler. Har ennå til gode å høre en høyttaler med singel 15" som spiller like rått som disse
    AT-100 og resten av CV familien er gode til det de er laget for, nemlig party og hjemmekino

Intermediate CV-Gunnar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    1,361
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JBT
    AT-80 har kun 1x mellomtone og denne har 2 stk som AT-100.
    Forskjellig diskant har de også.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    34
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Sitat Opprinnelig postet av brEinar

Hva heter disse, og hva er spesifikasjonene på dem, og hva bør ett greit par ligge på i verdi?

På forhånd takk for svar :-)
    HEI.
    mener dette bestemt er at 100 ja,har noen gamle hifi blader som jeg mener og ha lest dette,400/1200w.103db målt i 0,75w 127dbmax lydtrykk,vekt 45kg 4 ohm,
    når disse kom til strandberg kostet de vel rundt 12000kr,når hifi klubben solgte de fra 1988 mener jeg prisen lå på rundt 7000kr,så datt de vel ned til 6000kr,noe jeg vet de er blitt solgt for idag,,strøkne da selvfølgelig.har et par jeg ga 5000kr for og det er vel 5 år siden nå,disse ble modda før jeg fikk de,og er kanon fornøyd,bruker en nad 208 effekt og nad av 917 med techniks 33 bånds equalizer for sikkerhets skyld.så jeg har bare rosende ord om at100 men pris avhenger om tilstanden på de da,sjekk at alt er originalt og i orden,disse bassene skal og ha riller på membraen på alle modellene mener jeg,rett meg hvis jeg tar feil.du må finne ut tilstand og så diskutere pris,disse vokser jo ikke på trær lenger,håper dette var til noe hjelp.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er ett par AT-100 med uoriginal bass. Bassen er fra CV`s CLSC serie. samme bass som sitter i CLSC-15 og CLSC-215.enkelt og greit

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •