trenger noen råd

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Intermediate shield sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

trenger noen råd

hei.eg har en proson dobbel 10 subb i en kasse,ganske bra den.men lurer på og kjøpe 2, 8 subber som eg ska sette front ht på.vill det funke bra?eller e det bortkastet penger.

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shield
    hei.eg har en proson dobbel 10 subb i en kasse,ganske bra den.men lurer på og kjøpe 2, 8 subber som eg ska sette front ht på.vill det funke bra?eller e det bortkastet penger.
    Skal dette suplere eller erstatte 10 subb? Det har jo litt å si. Blir stort sett bedre med to enn en subb.:wink:

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Skal dette suplere eller erstatte 10 subb? Det har jo litt å si. Blir stort sett bedre med to enn en subb.:wink:
    hei.tenkte nok å suplere.men lurer på om vill bli noe bra ilag med 10 min.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    og eg lurer på en ting til,eg har et sånn rør bak på suben,hvis eg tetter den vill suben bli øydelagt?grunnen eg spør er fordi at det er bedre med den tettet enn åpen,men har bare 1 sånnt rør,så om det spiller noen rolle.

Intermediate bjarne82 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er bare å tette igjen med medfølgende dempepute eller sammenbrettede ullsokker om det ikke fulgte med.

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av shield

Ja du vil nok få en større bassrespons i rommet ditt og noe større sweet-spot ved riktig plassering osv. - Men det kan også hende du kan få noe utfasing, noe som må kalibreres, evnt bruk dine egne ører og utforsk med fasejustering og plassering. Regner med at det ikke vil være noe stort problem siden Proson sub`en din ikke går så dypt. Hvilken annen sub har du tenkt å suplere med? Cerwin sin 2 x 8 eller den fra Qln?

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bjarne82
    Ja du vil nok få en større bassrespons i rommet ditt og noe større sweet-spot ved riktig plassering osv. - Men det kan også hende du kan få noe utfasing, noe som må kalibreres, evnt bruk dine egne ører og utforsk med fasejustering og plassering. Regner med at det ikke vil være noe stort problem siden Proson sub`en din ikke går så dypt. Hvilken annen sub har du tenkt å suplere med? Cerwin sin 2 x 8 eller den fra Qln?

hei.nei det har eg ikkje tenkt over helt enda.eg bare lurte på om det va noen vits i å kjøpe 2,8 sub til liksom,for eg har jo proson suben,men hva meiner du da,tenkte litt på de black bird,men vet ikkje helt

Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    1,566
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du er fornøyd med den subwooferen du har fra før, kan du jo bare kjøpe en stk til.

Eller selge den du har og legge pengene i en ennda bedre.

Jeg ville nok funnet et annet alternativ enn Proson 8" - kanskje en xtz 8" , men har aldri hørt noen av dem.

Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    1,192
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja har tenkt på det,men har ikkje plass til samme sub,blir for stor.ja xtz e grei suber de,eg har ikkje hørt 8,men 10 og 12 har eg hørt.eg får se hva som skjer hhehe.men takk for hjelpenha en flott helg

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •