Valgets kval

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3

Tråd: Valgets kval

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valgets kval

Da var tiden kommet der jeg skal kjøpe nye sub. Det blir en SVS . Men klarer ikke å bestemme meg for hva jeg skal gå for:-? . Det er PB-13 og PC-13 det står i mellom. Hvem skal jeg velge? Noen innspill, anbefalinger?

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    som jeg fikk beskjed om fra lsound;

det er i utgangspunktet "like" subwoofere, hvor designet skiller. ytelse er så og si lik mellom de 2.

PB tar mye plass på gulvet, i bredden - men PC tar lite plass på gulvet - men mer i høyden.

- Ta det designet du liker best - klarer du ikke å bestemme deg så tar du det som passer best i plassen du har til rådighet. PC går glatt i et hjørne (eks bak høytalere) eller et annet hjørne.

PB må ha en del mer plass på gulvet der den skal stå.

Har hørt rykter om at sylinderne skal være lettere å integrere i resten av anlegget, samt at de også skal være en "ørliten" tanke bedre på musikk..

Begge er uansett sinnsyke - og du vil nok sjelden trenge max ut av disse uansett...

jeg tok sylinder og angrer ikke på det, den er jo tøff! alle andre har box - men kun SVS har sylinder! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    18
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pc

Takk for svar Tror nok det blir PC-13, har hatt PB-12 plus2. Og var veldig fornøyd med den. Men kan jo bli moro å prøve en sylinder og:-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •