Gulvhøyttalere til tv/film og noe musikk

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Gulvhøyttalere til tv/film og noe musikk

Jeg har pt. en Pioneer VSX-915 med XTZ 99 WMT front og senter og noen gamle Jamo som bakhøyttalere. Tenkte jeg skulle bytte ut Jamo'ene med XTZ'ene og kjøpe noen gulvstående fronthøyttalere. Har også en 8" sub fra XTZ.

Anlegget mitt brukes i liten grad og når det brukes så er det vel mest film og noe musikk. Stuen er liten og da kan jeg ikke ha noen høyttalere som dominerer rommet heller.

Jeg har ikke tenkt å legge noe stort beløp i dette, men de kan jo se litt fine ut og helst i svart. Jeg har heller ikke noe i mot å kjøpe brukt. Noen forslag til høyttalere som vil passe for mitt bruk?

EDIT: Glemte å si noe om budsjett. Helst til ca. 2000,-, men kan overskride hvis jeg blir overbevist.

Newcomer Damnation sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    172
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har sendt pm.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå er jeg mer usikker enn jeg var når jeg startet tråden. Hva er å anbefale for mitt oppsett? Bytte til noen bakhøyttalere som passer med mine XTZ 99WMT? Eller kjøpe nye fronter og legge mine xtz bak? Har forstått det sånn at det blir dumt å bytte til nye fronter uten å bytte center også...

Kan jo endre litt på tråden her kanskje? Hvilke bakhøyttalere vil passe til mitt oppsett? Har stativhøyttaler fra før, men hadde jo vært bra om noen satelitthøyttalere gjør samme jobben og bruker mindre plass...

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •