Kjøpe Høytalere - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 44 av 44
    Intermediate mteinum sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    4,058
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Den ser meget spennende ut :-D

Expert Gurba sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    8,327
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde jeg hatt råd så hadde jeg kjøpt SVS MTS-01. Har ikke hørt de, men er imponert over de ultrabillige SBS'ene. MTS'ene spiller ikke dypt, men du har jo sub i tillegg skulle du ha behov for det og de får veldig bra tester. Mulig de er for billige, men da har du penger til å kjøpe noen CD'er og filmer i tillegg.

Det geniale er jo at du kan returnere de innen 45 dager hvis du ikke liker de.

Intermediate
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    SVS og sub, det er liksom det store her inne. Når det snakkes om musikk eller hi-fi blir de skjelden eller aldri nevnt. Det er riktig at de ikke går på det dypeste, men de spiller utrolig flott. Jeg har da en sub i tilegg Har samenlignet dem med TL 260, og denne når ikke opp i det hele tatt hos meg når det kommer til å spille rent og pent. Det er nok ikke den rette for metal og heavy rock, da er TL260 ett bedre alternativ. Tror faktisk mange her inne burde vurdere å høre på disse høytalerne, jeg mener de er veldig bra, men er kanskje for billige for å bli tatt som seriøset alternativ.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Dali Mentor 6 eller B&W 704

Sitat Opprinnelig postet av avr645
    Noen her som kan ha noen tips om gode front høytalere?
    Er ute etter noen kraftige saker uten å måtte bikke 15-20000.
    Var plan å drive de med en H\K avr645 men er ikke umulig å trykke på en effektforsterker også om det skal bli for lite kraft.
    kunne også trengt råd om en bra effekt forsterker også.
    Bruker annlegget både til film og musikk og er "sånn passe" omfintlig for dårlig lyd så Proson er ikke et aktuelt merke da jeg syns lyden er rimelig dårlig....

takker for evt svar
    Dali Mentor 6 bør du ta en tur og høre på Veldig god allrounder...
    B&W 704 spiller jo også veldig bra da, men de er gått ut av produksjon og må kjøpes brukt... Du kan jo høre B&W C9 og da, men synes de ikke er så veldig fine å se på!!!! Der er jo Daliene i egen klasse:= viss design spiller en rolle

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •