Sammenligning av On-wall og In-wall høyttalere

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Sammenligning av On-wall og In-wall høyttalere

Holder på å pusse opp et lite rekkehus og er på jakt etter høyttalere som tar lite plass. Har i den sammenheng søkt mye på nett, sjekket i butikker, stilt spm. her i forumet, uten å bli så mye klokere. Derfor denne tråden.

Er ute etter folks erfaringer med on-wall/in-wall høyttalere og da aller helst sammenligning mellom forskjellige typer. Det er ikke så mye hjelp i at noen sier ett merke er bra, uten å ha noen referansepunkter.

Post gjerne linker til tester o.l.

Så langt har jeg fallt for on-wall høyttalerne til Waterfall Audio og Speakercraft sine Cinema modeller (in-wall).

Kom med dine inspill.

Intermediate Msport sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    2,812
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Eneste erfaringen jeg har, er med Focal Dôme som bakhøyttalere. Er veldig fornøyd, men det er ikke det jeg først og fremst ønsker å si.

Jeg ville uten tvil gått for On-wall pga fleksibilteten. Det gir mye større fleksibiltet. Ønsker man å flytte noe bare litt, så er man "stuck" med in-wall. On-wall kan man flytte litt på uten de helt store krisene. Samme med hvis man ønsker seg en annen høyttalere, da er det ikke helt krise med on-wall. In-wall så må det være samme mål eller større en/eller begge veier.

Bare et lite tips

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •