Cerwin Vega AL 1000 deksel

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 14 av 14
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cerwin Vega AL 1000 deksel

Hei,

Har ett stort problem med at jeg har en katt som klør i klørne og er veldig glad i å klore på elementene i mine al 1000, derfor skulle jeg hatt fatt i deksel til høytalerene.. beste hadde jo vært noe liknende som dekselet som følger med al1000mk2 \ al1002, men det går jo bare med noe som dekker 15" elementene også..

er det noen som har forslag til hvor en kan få tak i noe slikt ? sett litt på nettet og sett att enkelte bilstereo butikker har beskyttelse til elementer men disse hører som regel til ett spesielt høytaler merke osv

setter stor pris på hjelp!

Har gjemt høytalerene i kjelleren nå, men håper jeg kan få tak i noe slik at de kan komme opp i stua igjen hvor de hører til!

Newcomer HI-FInepse sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Nordmøre
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om du bor i nerheten av Biltema har de deksel til 15"...

Newcomer crap sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jag katten ut av stuen og lukk døren:-?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HI-FInepse
    Om du bor i nerheten av Biltema har de deksel til 15"...
    nice, takker! skal sjekke det ut når de åpner. ser det noenlunde anstendigt ut også?

Newcomer HI-FInepse sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Nordmøre
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nja, ser litt bilstero ut, men det funker sikkert...;-) De har noen som ser greie ut, men jeg vet ikke om de har slike til 15"

Active lunnarn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hallo:)

hva me å lage selv?

kjøp plater kapp ut slik du vil ha den lag hull til elimente og kjøpt stoff og slike man fester med på eltek da ser de ut som du vil og du har moroa med det

mvh håken

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av lunnarn
    hva me å lage selv?

kjøp plater kapp ut slik du vil ha den lag hull til elimente og kjøpt stoff og slike man fester med på eltek da ser de ut som du vil og du har moroa med det

mvh håken

takk for tipset, men har ett helt hus å pusse opp utenom dette så jeg vil gjøre det enklest muligt

Intermediate Noose sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    1,204
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    He katter og høyttalere er en dårlig miks, har derfor lært katta vår at høyttalerne er skumle. "skru opp lyden høyt, når man se katta har planer om og ripe opp høyttalerne "

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Noose
    He katter og høyttalere er en dårlig miks, har derfor lært katta vår at høyttalerne er skumle. "skru opp lyden høyt, når man se katta har planer om og ripe opp høyttalerne "
    skru opp lyden høyt på al 1000 så dreper jeg jo katta =) kansje ikke så dumt! hehe

prøvde "kattvekk" spray men det funka ikke. tenkte teste salmiakk også, funker nok garantert men det kan vist ødelegge luktesansen helt for dem.

Active maximan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er de helt bare, eller har du et slikt stoffdeksel på HT? Jeg har en katt som klorer på HT om jeg bruker stoffdekselet på dem men dropper jeg det tar den sofaen istedet:P

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maximan
    Er de helt bare, eller har du et slikt stoffdeksel på HT? Jeg har en katt som klorer på HT om jeg bruker stoffdekselet på dem men dropper jeg det tar den sofaen istedet:P
    det er tidlige versionen av al1000 som er uten stoffdeksel, så de er nok desverre helt bare. hadde al1000mk2 før og de hadde deksel, angrer ræva av meg på at jeg solgte dem..

katta har blitt litt mer voksen og når vi "kjefter" på han når han klorer rundt så lærer han av det og slutter.. men vil ikke at han skal herpe høytalerene mer før han lærer..

Active maximan sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av darp81
    det er tidlige versionen av al1000 som er uten stoffdeksel, så de er nok desverre helt bare. hadde al1000mk2 før og de hadde deksel, angrer ræva av meg på at jeg solgte dem..

katta har blitt litt mer voksen og når vi "kjefter" på han når han klorer rundt så lærer han av det og slutter.. men vil ikke at han skal herpe høytalerene mer før han lærer..
    Det forstår jeg godt:P Kanskje du kan putte en slik kloreleke for katter ved siden av HT? SÅ kanskje den velger den istedet (skjønner ikke helt hvorfor katten absolut skal klore på HT:P, det er sikkert mye annet morsomt å klore på istedet:P)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maximan
    Det forstår jeg godt:P Kanskje du kan putte en slik kloreleke for katter ved siden av HT? SÅ kanskje den velger den istedet (skjønner ikke helt hvorfor katten absolut skal klore på HT:P, det er sikkert mye annet morsomt å klore på istedet:P)
    har hatt klorepinne der lenge, bruker den av og til også da. men likte å sette klørne de fleste plasser en stund. nå klorer den bare der vi ikke kjefter på den. al1000 er satt vekk og den har ikke lært at det ikke er lov å klore der så.. tenkte safe å kjøpe meg deksel der mens elementene enda ikke er heelt ødelagte, nye elementer til al1000 er vel ikke så lett å oppdrive..

Active lunnarn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av darp81
    takk for tipset, men har ett helt hus å pusse opp utenom dette så jeg vil gjøre det enklest muligt

oki:P

da skjønner je godt offer du vil ha det litt enkelt

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •