Høytalere på nytt rom.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalere på nytt rom.

Hei, jeg har bygd et nytt room nå, ca 3x4m. Og har lagt opp rør i veggen så jeg kan montere høytalere opp under taket. Har lagt opp etter 7.1 3 forran 2 på midten og 2 back. Nå vil jeg ha noen kule høytalere til og montere rundt. Det blir en data og prosjektor på rommet, samt en seng:roll: Pris ca 1000-3000 kr. Fargene og møblene på rommet blir svarte, sølvfargede. Så noen kule høytalere som matcher... Har titta litt rundt men finner bare de normale firkanta dølle høytalerene Noen som har noen bra forslag?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

hei

Sitat Opprinnelig postet av alekness
    Hei, jeg har bygd et nytt room nå, ca 3x4m. Og har lagt opp rør i veggen så jeg kan montere høytalere opp under taket. Har lagt opp etter 7.1 3 forran 2 på midten og 2 back. Nå vil jeg ha noen kule høytalere til og montere rundt. Det blir en data og prosjektor på rommet, samt en seng:roll: Pris ca 1000-3000 kr. Fargene og møblene på rommet blir svarte, sølvfargede. Så noen kule høytalere som matcher... Har titta litt rundt men finner bare de normale firkanta dølle høytalerene Noen som har noen bra forslag?
    Det blir ikke rare høyttalere til den prisen. Logitech har noen veldig bra noen. Logitech Speaker Z-5500 5.1 505W RMS/THX
    Ca 3000.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •