Hva bør jeg ta for mine CV Clsc-12?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hva bør jeg ta for mine CV Clsc-12?

Hei Jeg har ett par CV Clsc-12 og en proson rv2050 forsterker. Forsterkeren min er ruin, så jeg vurderer og selge høyttalerne, i stedet for å kjøpe ny forsterker da jeg trenger penger til annet Er ikke sikker på hvor gamle høyttalerne er, men de ser helt strøkne ut, og spiller perfekt! Følger med alt av kabler som jeg har. Men jeg er ikke sikker på hvor mye jeg bør ta for høyttalerne? Sikkert noen av dere som har noen formeninger ?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mener du CERWIN-VEGA CLS-12 Høyttalere ? Eller er CV CLSC-12 en annen modell?
    Det har seg nemlig sånn at jeg er på utkikk etter CLS-12, så hvis det er disse det gjelder ta gjerne kontakt med meg per PM.

Du er ikke helt sikker på hvor gamle høytalerene er sier du, men kan du gi en antydning eller annen form for indikasjon? Er det snakk om 5mnd eller 5 år liksom:P

Vil tro kanskje 2-2500 kan være fornuftig litt avhengig av hvor gamle de er da selvfølgelig.

Newcomer
    Medlem siden
    May 2008
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av halloiz
    Mener du CERWIN-VEGA CLS-12 Høyttalere ? Eller er CV CLSC-12 en annen modell?
    Det har seg nemlig sånn at jeg er på utkikk etter CLS-12, så hvis det er disse det gjelder ta gjerne kontakt med meg per PM.

Du er ikke helt sikker på hvor gamle høytalerene er sier du, men kan du gi en antydning eller annen form for indikasjon? Er det snakk om 5mnd eller 5 år liksom:P

Vil tro kanskje 2-2500 kan være fornuftig litt avhengig av hvor gamle de er da selvfølgelig.
    CLSC-12 ja Er en gamlere modell av CLS-12. Har hørt de skal spille litt bedre. Men de er nærmere 5 år ja, og er laget i eik farge Men jeg gidder ikke å sende de i rundt, skal kanskje selge til en i nærheten

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2500

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jeg tok 2500 for mine clsc12 som var kjøpt når clsc serien akkurat kom på markedet. mine var i rimelig bra stand

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •