De nye rimelige fra Cerwin Vega!

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 8 av 8
    Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

De nye rimelige fra Cerwin Vega!

Noen som har hørt disse?

http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|120|120|725|pdetail

Jeg gikk jo fra den gamle serien (den med rød ring rundt bassen) og over til Dali. Dali spiller jo endel penere kan man si, men ingenting slår en skikkelig rockehøyttaler! Føler jeg ikke får spilt like intenst og høyt med Dali 6006 som de gamle CV VS10. Men har noen hørt de nye?
    Spiller de noe penere enn de gamle?

ProtoType

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden vet jeg ikke noe om, men de ser hvertfall mye fælere ut enn de gamle syntes jeg. De gamle hadde litt kulere design om man kan si det om CV. Men det er kanskje ikke første prioritet om man velger CV..

Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vil nå si det motsatte.......

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig med Martin her. VF-serien er noe av det penere CV har laget.

Intermediate Roger sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    780
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lyden vet jeg ikke noe om, men de ser hvertfall mye fælere ut enn de gamle syntes jeg. De gamle hadde litt kulere design om man kan si det om CV. Men det er kanskje ikke første prioritet om man velger CV..
    Jeg vil nå si det motsatte.......
    Spørsmålet? Var ikke det....
    Spiller de noe penere enn de gamle?
    Skjønner ikke hvorfor det legges kommentar på utseende på disse høytalerne når det for innlegger er helt urelevant. Hadde innlegger ønsket kommentar på dette hadde vel spørsmålet stått der.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    234
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke om dette hjelper, men jeg skriver uansett.
    Jeg har de høyttalerne, jeg bruker de med en h/k 670.
    Jeg liker veldig godt bassen og mellomtonen i høyttalerne, men så har jo ikke jeg så veldig mye å sammenligne med heller da! (16år og lavt budsjett).

Intermediate martin sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    1,914
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du har et poeng der, men det er lett å bli fristet til å skrive svar på noe du er uenig i selv om det er urelevant.

Du får ta deg en tur å høre på dem, har hørt de har en del kasseresonanser men det finner du jo fort ut.

Intermediate ProtoType sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Martin: Har ikke tenkt å selge Dali for å gå for Cerwin Vega igjen! Enesten minuset om man kan si det på den måten, må være at Dali 6006 ikke kan måle seg meg en Cerwin Vega på en skikkelig fest! (Nå er jo heller ikke Dali noen "partyhøyttaler" på den måten heller). Husker godt at mine 10" CV fikk fort liv i festen tross størrelsen på høyttaleren! Cerwin Vega er først og fremst lagd for å spille høyt! Ble bare nysgjerrig på den nye serien som kom nå. De har jo ganske grei pris! Hadde jeg vært 16 selv (er 25) så hadde valget vært enkelt! CV gir deg mye høyttaler for pengene om man ikke vil spille Hi Fi. Hadde jo uansett vært litt morro å prøvd en dobbel 15" i front og 12" bak +senter for å sjekke hvordan de hadde vært i surround! De brukte jo tross alt en haug med sub´er i kinoen under filmen "Earthquake" for mange herrans år siden! Lagde visst sprekker i kinoen! Uansett er jeg veldig fornøyd med å ha godt over til en høyttalere som spiller MYE penere en CV! Har ikke det behovet for å spille skikkelig høyt lenger da vi leier leilighet + har barn! Fikk bare litt nostalgia når jeg tenkte på de gamle jeg hadde! Hadde mye morro med CV! Hadde en kompis med akkurat samme paret som meg. Husker vi kobla opp to par på en fest jeg hadde! Husker vi måtte gå ut av rommet pga kvalme da vi satte på d´b musikk!

ProtoType

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •