XTZ 99.36 Piano

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 5 av 5
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

XTZ 99.36 Piano

Hei. Finst det surround pakke til XTZ 99.36 Piano? Noen anbefalte forsterkere til desse høyttalerene?

Intermediate audioB sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må vel bli 99.36 og 99.25/26 det da =)

XTZ 99.36 25 Surroundsystem

Hifi: Yamaha - Monitor Audio - Kimber Kable - Denon - Panasonic - Sony

Headfi: Focusrite Forte - B&W P7 - Grado SR325e

Active Dr. Hi-Fi! sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    427
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg benyttet en Primare SPA 21 til dette settet når jeg hadde det. Det spillte bra, men jeg ble aldri helt fornøyd med stereo-lyden på dette oppsettet. Kommer helt ann på hva du skal benytte det med, men min erfaring er at 99.36 er noe lukket i øvre del av registeret, og jeg vil derfor tro at en forsterker som heller mer mot det lyse en Primare vil være en god match. De krever også en del krefter. Parasound ble testet med hell hos meg, så kandje det er et alternativ om du er åpen for andre ting enn en receiver?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dr. Hi-Fi!
    ... men min erfaring er at 99.36 er noe lukket i øvre del av registeret, og jeg vil derfor tro at en forsterker som heller mer mot det lyse en Primare vil være en god match. De krever også en del krefter. Parasound ble testet med hell hos meg,
    Mine målinger viste at de daler litt i toppen fra 8Khz og oppover, mener jeg å huske. Hører dete veldig godt når jeg bytter mellom Pure Direct og Audyssey-innstillingene der jeg har en flat frekvenskurve og der de åpner seg skikkelig i toppen.
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    fant lite informasjon om disse høytalerne egentli såg nesten ut som det var innebygd forsterker i dem, men d er ikke d???

Hvordan vill dette sorround anlegget spille på en pioneer sc-lx71 forsterker tror dere??

vil kjøpe meg komplett pakke sorrounfd høytalere til ca 20000 med alt og har sett på denne pakken, men er denne noe og satse på lr andre forslag??

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •