Satelitt hjemmekino

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    10
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Satelitt hjemmekino

Driver på "oppdrag" fra familien og leter ett satellittbasert hjemmekino høytaler oppsett.

Stua anlegget skal stå i er relativt liten så vanlig bokhylle/gulv høyttalere er det ikke plass til. Forsterkeren som skal drive anlegget er en Onkyo 606 som sammen med en S550 bluray spiller leverer bilde til en Loewe Xelos 37". Idag det ett par system audio bokhylle høyttalere i stereo oppsett som gjør jobben som anlegg.

Jeg har foreløpig kun sett på KEF sine løsninger som og har fått bra omtale i bla. Lyd og bilde. I tillegg vet jeg M&K har noen små sub/satellitt pakker, men mistenker at disse har en stivere pris enn KEF. Budsjett er litt uvisst, men tror å gå over 15 er uaktuelt, merkelig nok var en Loewe lcd tv helt ok.....:?
    Bose liker jeg rett og slett ikke. Eneste krav i tillegg til en "max" pris på 15 er at de må finnes i enten sølv eller hvit utførelse, svart blir direkte stygt i rommet.

Noen forslag?

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    KEF KHT3005SE er ihvertfall et genialt sett høyttalere, er ikke bare i Lyd og Bilde disse får toppkarakter,er blant annet kåret til årets beste i What Hi-Fi, og KHT3005 har fått Eisa pris. Helt klart et kjempe godt kjøp!

I denne tråden kan du lese litt hva de som har kjøpt settet sier:
    http://avforum.no/forum/hoyttalere/6...ht-osv-12.html

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •