Har mistet beskyttelsesbrikkene som kan settes under Proson Outriggers -- alternativ?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Har mistet beskyttelsesbrikkene som kan settes under Proson Outriggers -- alternativ?

Hei!

Jeg har Dynavoice M-65 med Proson Outriggers. Til nå har de stått på et laminatgulv og jeg aldri brukt beskyttelsesbrikkene som sees på bildet her

Nå har jeg imidlertid flyttet til et sted med parkett, og der synker outriggerne ned i parketten der de står, og det er vanskelig å unngå at det blir riper og hakk når de flyttes på gjennom tiden.

Brikkene jeg fikk med da jeg kjøpte outriggerne har jeg selvfølgelig rotet bort... Har lite lyst til å kjøpe nye outriggere bare for å få nye brikker. JWS kunne ikke hjelpe, og har en henvendelse inne hos surround.no som jeg venter på svar på.

Har noen tips til alternativ løsning dersom jeg ikke får kjøpt løse brikker?

A

Newcomer raven8 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Eagle undelags beskyttere fra Soundgarden kan kanskje fungere godt som reserve løsning dersom du ikke får tak i originalene.

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1-Kroninger. De gjør samma nytta. Tar mindre plass og er nesten gratis. Kun 8-kronestykker til 2 høyttalere.

Active lunnarn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hallo:)

gå inn på eltek (dynabel.no) så søker du etter SB7730 i produkt søk så har du det du leter etter

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •