Pris for Cerwin Vega CLSC-215 Element & Melomtone ? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste
Viser resultater 21 til 40 av 48
    Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av CV-Erik
    DJ-Vega jeg er DRITT lei av at du ALLTID skal klage og mase over CV!!
    Liker du ikke CV så hold kjeft. Hold det for deg selv. Er ganske få som bryr seg om hvor lite du liker CV..

Jesus Christ Erik! Jeg er bare negativ til prisene på reserve deler til CV. Ikke noe imot merke. Ja, det er kansje ikke det samme som det var for 10 år siden. Men de leverer fremdeles masse (høylytt) morro for pengene.
    Virker som du blir irretert på alle mine inlegg der jeg ikke forguder CV.
    Nei. Jeg forguder ikke lenger CV, men jeg har fremdeles sansen for det og kommer til å kjøper mer fra CV, men det er som sagt prisene på reservedeler jeg har noe imot, og det er det HIFI-KLUBBEN som har kontroll over. IKKE CV!

Takk.

Newcomer CV-Erik sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega
    Jesus Christ Erik! Jeg er bare negativ til prisene på reserve deler til CV. Ikke noe imot merke. Ja, det er kansje ikke det samme som det var for 10 år siden. Men de leverer fremdeles masse (høylytt) morro for pengene.
    Nei. Jeg forguder ikke lenger CV, men jeg har fremdeles sansen for det og kommer til å kjøper mer fra CV, men det er som sagt prisene på reservedeler jeg har noe imot, og det er det HIFI-KLUBBEN som har kontroll over. IKKE CV!

Takk.
    Vil ikke starte en stor krangel.
    Men virker som at du alltid prøver og finne det negative ved CV og få det fram så tydelig som du greier..
    Ja reservedelene er dyrt. Og nja.. De leverer fortsatt MYE bra selvom det blir lagd i kina.. CLSC og VE f.eks

Intermediate dj-vega sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    2,008
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Men virker som at du alltid prøver og finne det negative ved CV og få det fram så tydelig som du greier..
    Ja reservedelene er dyrt. Og nja.. De leverer fortsatt MYE bra selvom det blir lagd i kina.. CLSC og VE f.eks

Jeg synes ikke at CV er dritt. Men bare at prisene på reservedelene er dyre og at CV er bra, selv om det ikke er så vilt. Ps: Det virker som du altid er imot mine meninger med CV. Det er bra, da vi er mennesker alle sammen med forsjellige meninger og smaker. Men det er ikke nødvendig å si det på hver eneste tråd som jeg skriver i som handler om CV.

Takk og over og ut.

Newcomer cv-taggis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hvorfor er deler til cv så dyrt????? er ikke deler til andre merker dyre? alt av deler er dyrt og det koster det det koster. Er ikke bare cv deler som er dyrt, og jeg syns det ikke er så dyrt. Hadde dem vært mye billigere så hadde noen sikkert klagd på det også.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Overprisa...!!

Sitat Opprinnelig postet av cv-taggis
    hvorfor er deler til cv så dyrt????? er ikke deler til andre merker dyre? alt av deler er dyrt og det koster det det koster. Er ikke bare cv deler som er dyrt, og jeg syns det ikke er så dyrt. Hadde dem vært mye billigere så hadde noen sikkert klagd på det også.
    Vil nå si at det å ta så mye for de bassene som står i CLS serien er overpriset. Hvis jeg skulle kjøpt meg ny bass til mine Sonus Faber Cremona, ville dette til sammenligning kostet 1675 kroner per stk. Nå er det noen som sikkert vil påpeke at dette er et mindre element, men i gjengjeld er det en god del bedre kvalitet på Scan Speak sine elementer, enn på CV sine.

Og til CV-Erik. Det er kanskje mye morro for pengene, men det er noe som ikke stemmer helt når CLS215 leveres med designfeil i kassen og det koster 1300 kroner for et delefilter. Måtte selv krangle med de på hifiklubben for å få byttet mine CLS215. Men det var en god følelse å se de skvette til nedpå der, når vi kun spilte med bassene, og klakkelyden kom

Et forum er til for å kunne ytre sine egne meninger, selv om det måtte være å ikke like CV sine nye høyttalere. Eller de gamle for den del...

Newcomer CVLunde sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et forum er til for å kunne ytre sine egne meninger, selv om det måtte være å ikke like CV sine nye høyttalere. Eller de gamle for den del...

Ikke når jeg ikke er interisert i og høre hva andre syntes om Cerwin vega, lag egen tråd og kritiser da vell, herregud, jeg spurte om noen enkle spørsmål, og jeg fikk svar, CLSC15" element koster 1500 på hifiklubben, og mellomtonen kostet 500.
    Tilleg til jeg fikk svar om hvordan det var mulig og bytte ut mellomtonen..
    Så jeg takker.

Newcomer CV-Erik sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    76
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    DJ-Vega.
    Dette er vel første(?) tråden jeg kommenterer det i.
    Men samma det
    Ja delene er dyre, og kunne gjerne vært billigere, men sånn er det

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wiuuu
    Hvis jeg skulle kjøpt meg ny bass til mine Sonus Faber Cremona, ville dette til sammenligning kostet 1675 kroner per stk. Nå er det noen som sikkert vil påpeke at dette er et mindre element, men i gjengjeld er det en god del bedre kvalitet på Scan Speak sine elementer, enn på CV sine.
    Tror jeg kan si noe av det samme om mine Excel elementer hehe. Høyttalerne mine er selvfølgelig i en helt annen klasse enn dine hva delefilter kasse og det meste annet enn elementer angår.

Noe jeg synes er morsomt er at makseffekten på mine 99.36 er oppgitt til det samme som CERWIN-VEGA CLS-215. Dette stemmer nok ikke helt i praksis, men alikevel hehe.

Newcomer Beyeren sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reserve deler er dyrt og kommer altid til og være det. Uansett merke elle hva det er snakk om så er det dyrt. Ikke vits og klage om at det er dyrt for det kommer aldri til og endre seg. Men prisene er stive og det får vi bare leve me. Pease out

Mvh Beyeren

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere som sier at CV var bedre før; Hva var egentlig bedre før?
    Greit nok at noen har hatt uflaks med klakking men dette gjelder nå bare for en modell.
    Jeg har selv hatt Cls215 og aldri hatt noe klakking, spør du meg så finner en ikke noe som er i nærheten engang til kinobruk, 215 spiller også godt ned i dypbassen, noe gamle CV ikke gjorde (?)

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    179
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Hva med Klipsch?

Sitat Opprinnelig postet av aleksander8
    Til dere som sier at CV var bedre før; Hva var egentlig bedre før?
    Greit nok at noen har hatt uflaks med klakking men dette gjelder nå bare for en modell.
    Jeg har selv hatt Cls215 og aldri hatt noe klakking, spør du meg så finner en ikke noe som er i nærheten engang til kinobruk, 215 spiller også godt ned i dypbassen, noe gamle CV ikke gjorde (?)
    Da er du en av de heldige faktisk, for den klakkinga gjorde meg gal.. Kjipt å kjøpe splitter nye høyttalere og oppleve dette. Men som sagt er det bare en modell..

Det at du mener at CV er det beste til kinobruk, skal du få mene så mye du vil. Men jeg ville kanskje ha slengt på et hint om at dette er i forhold til prisen. Selv mener jeg at du kommer mye bedre ut av det med et sett med klipsch høyttalere og en sub eller to.

Til trådstarter.. Var ikke meninga å ikke gi deg svar på det du spurte om, men du vet nå ihvertfall hva delefiltrene koster da

Intermediate aleksander8 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    2,983
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av wiuuu
    Men jeg ville kanskje ha slengt på et hint om at dette er i forhold til prisen.
    Selvfølgelig. For øvrig så er en sub eller to som du sier uansett et krav.

Intermediate JKJK sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av reimers
    her har de ivertfall stroker pro ifra

STEPIP
    Kult. Orion er jo i allefall brukbart.

Hadde vært kult å finne ut hvor de produserer de andre elementene også.
    Stua:
    Dynaudio C2. Hegel H300. Hegel HD25. Elac 2030.
    Nordost Red Dawn MKII. Nordost Blue Heaven.

Bil:
    Front: Gladen Aerospace 165.2 m/ekstra midbasser.
    Bak: Focal 130VR.
    Sub: Gladen SQX 15
    Mosconi DSP 6to8 lydprosessor.
    Mosconi AS200.4, Zero 3 og Zero 1 amper.

Intermediate reimers sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,382
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    den nye vega sub serien er samme som en minste orion subben ivertfall. hvor de andre er produsert aner jeg ikke. men tror de har en egen fabrikk i kina eller noe

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    960
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av dj-vega

Takk.
    Nå bør du kanskje sjekke faktaene dine litt før du kommer med visse "fakta"- Reservedeler selges i 0 fra HFK butikkene, så prøv å kom med saklig kritikk om HFK. Siden det er "your life task" å rakke ned på kjeden i alle anledninger..

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei

Basselement kan bestilles hos HIFI klubben for 1500-1700 ,- og kansje over 3000 hos soundpressure.
    Mellomtone koster nok 800-1000
    Men bytter mellomtone ved og skru ut øverste bass og skru ut mellomtone fra innsiden.
    har gjort dette utallige ganger før

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Reservedeler koster ofte mer. Men CV er da ikke så ille?

1500+800+500 for bass mellomtone og diskant (eksempelvis).. da snakker vi 2800kr for en hel CLS15 som EGENTLIG koster 4000kr?! Ser ikke HELT problemet :P.

Intermediate
    Medlem siden
    Jun 2003
    Poster
    3,571
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøp en moped i deler og sett den i sammen selv. Her snakker vi stive priser!

Man får vel ikke kjøpt nye CV! elementer uten å levere de defekte i retur? Slik var det ihvertfall før, den tiden jeg også spilte høyt og lenge...... Det er nesten flaut å si det, har ikke tatt noen elementer på lenge.

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Konrad
    Kjøp en moped i deler og sett den i sammen selv. Her snakker vi stive priser!

Man får vel ikke kjøpt nye CV! elementer uten å levere de defekte i retur? Slik var det ihvertfall før, den tiden jeg også spilte høyt og lenge...... Det er nesten flaut å si det, har ikke tatt noen elementer på lenge.

Hehe.. sikkert fått nok kraft bak de da . Men nå slipper du å pante inn tror jeg. Slik det var før.

Newcomer cv-taggis sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2006
    Poster
    83
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg syns ikke CV deler er så dyrt. Men er som regel di som ikke har jobb som sier at ting er dyrt, noen sier at CV deler er billige har jeg lest og folk klager på alt så er vansklig å finne en mellomting.

Side 2 av 3 FørsteFørste 1 2 3 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •