noen som klare og sammenligne? pb13ulta/rt12-d subber

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

noen som klare og sammenligne? pb13ulta/rt12-d subber

Noen som har hørt foskjellenen mellom disse subbene? de har jo akuratt samme forsterker hvertfall.
    Men svs går jo en del lavere på frkvens,men rt12-d har jo 2 stk slave elementer med seg.? som kansje bidrar med mer trøkk?

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er nok meeeget forskjelige...

-Forskjellig lydfilosofi
    -Forskjellig konstruksjon

Bash lager forsterkere til mange produsenter etter produsentenes ønsker...

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2008
    Poster
    131
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja er med på hva du sier... har lest gjennom alt jeg finner her på forumet om svs og klipsch rt12d...

og det ser ut som om svs pb13ultra vinner hver eneste diskusjon..
    At denne pb13 er en sikker vinner,tror jeg så gjerne på,men alikevel er jeg litt håpfull på rt12d og.. selv om den koster en del lapper extra.
    Alle som konkludere med at pb13 er best,sier at de aldri har hørt rt12d heller.
    Og dette setter jo subb valgene på litt feil grunnlag-
    Nå er det jo som d sies 2forskjelloge subber,hvor kansje rt12d er sjapper mer egent til musikk osv,men igjen sier jo lyd og bilde at pb13 er utmerket på musikk fronten og.

Han lokale forhandleren hvor jeg bor sier jo at folk kansje ikke helt vet hva de sier og har lite peilig på begunnelsene av valg når det kommer til sub:svs klipsch.. at svs er en super sub er han helt enig med,men at rt12d er helt vill i hurtighet,hardet punch og at rt12d holder i lange baner uasett...Nå vill jo jeg helst frem til konklusjonen om at kansje rt12d og pb13 er litt forkjellige men er subber du kan være fornøyd med og passer de fleste behov om det skulle være film eller musikk.
    Men hver diskusjon som jeg leser viser det seg som om at overall så er pb13 en rt12d knuser uansett og at forskjellene i styke,volum,brutalitet er så overlegen over rt12d uansett hva det måtte være.. og at prisen er 3lapper lavere for pb13er jo også en fin +++

Ble litt rotete dette,men slik blir det når jeg selv ikke har så veldig god bakrund om dette feltet eller hørt noen av de 2 subbene.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •