Anbefaling av høyttaler 6-7000kr klassen.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    67
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Anbefaling av høyttaler 6-7000kr klassen.

Hei.
    Jeg er på utkikk etter noen nye høyttalere.
    Per dags dato har jeg følgende stereo:
    -Harman/Kardon HK 3480
    -QLN cubic 2 F

Jeg vet at disse høyttalerne ikke er suverene, kjøpte kun pga de var billig og hadde ikke like god råd da.
    Nå vil jeg ha en liten oppgradering. Forsterkeren skal jeg beholde, og lurer da på hvilke høyttalere som vil passe best til denne.

Jeg kikket litt på JBL SA1550, hørte på de idag og syns de var ganske gode, syns de spilte klart og fint. Disse kan jeg få for 6000kr nå og det frister litt.
    Men jeg har forstått at det finnes vesentlig bedre høyttalere der ute, blandt annet Dali Ikon 6, men disse er 4000kr dyrere.
    Jeg er mest opptatt av fin og klar lyd framfor mye trøkk, men vil også at de kan spille bra under fest/vors, men dette er definitivt nedprioritert.

Så hvis noen har noen anbefalinger til hvilke høyttalere jeg bør kikke på, gi meg gjerne en lyd tilbake.
    Prisklassen er som sagt 6-7000kr, absolutt maks 8000kr, da skal det være verdt de ekstra pengene.
    Og hvis noen har noen spesielle butikker+høyttalere i Bergensområdet som de kan anbefale, så tar jeg gladelig imot tips.
    Har fått tips om at Soundgarden bør unngås, pga dårlig kunnskap og de vil bare selge istedet for å gjøre kunden fornøyd.

Mvh MacManus.

Newcomer preje sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    249
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Anbefaler Monitor Audio RS6. Knallbra høyttaler på alle måter.
    Sjekk bruktmarkedet!

Intermediate ragwo sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,710
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis du tenker å kjøpe brukt har du en sjeldent god sjanse til å skaffe deg et par Vienna Acoustics Bach Grand til en svært hyggelig pris. Centeren er solgt så frontene går for 6900,-
    Vienna Acoustics Bach Grand
    2x Devialet Silver Phantom, Devialet Dialog
    SB Touch

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •