Hva er galt med BOSE - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 46 av 46
    Intermediate Bankruptstudent sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,076
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Gurba
    Hva er galt med BOSE
    Hva er galt med ferrari? INGENTING!! Men man får trolig bedre allround bil med en porsche som er rimeligere....Se my point?

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Bankruptstudent
    Hva er galt med ferrari? INGENTING!! Men man får trolig bedre allround bil med en porsche som er rimeligere....Se my point?
    Hadde vel vært mer korrekt å sammenligne med en moped i gull og platina. En Ferrari har jo faktisk også kjøreegenskaper.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Trådstarter har hele tiden snakket om acoustimass serien og ikke noe lifestyle anlegg til 50 000. Det er tross tross alt bedre høyttalere i Acoustimass 15 (14000,-) enn i Lifestyle 38 (35000,-)

Det er fremdeles ikke der man får mest lyd for pengene, jeg ville foreksempel ikke kjøpt det selv, men om du har liten plass og allikevell ønsker et høyttalersett med noen lunde bra lyd er det helt klart et alternativ. En entusiast ville derimot ikke valgt Bose.

At du er fornøyd med lyden er uansett tross alt det viktigste. :wink:

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    180
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zenon
    Trådstarter har hele tiden snakket om acoustimass serien og ikke noe lifestyle anlegg til 50 000. Det er tross tross alt bedre høyttalere i Acoustimass 15 (14000,-) enn i Lifestyle 38 (35000,-)

Det er fremdeles ikke der man får mest lyd for pengene, jeg ville foreksempel ikke kjøpt det selv, men om du har liten plass og allikevell ønsker et høyttalersett med noen lunde bra lyd er det helt klart et alternativ. En entusiast ville derimot ikke valgt Bose.

At du er fornøyd med lyden er uansett tross alt det viktigste. :wink:
    Hålder med!

Kjøper man acoustimass 15 og en separat receiver (Typ onkyo 606) så hamnar man på en slut sum på ca 18 000,-. Trologtvis gir denne bedrelyd enn hva Lifestyle Musikkcentret gir (Men hva hvet jeg ;-))

Lykke til!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2008
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av roeng2
    De fleste jeg kjenner og de er ikke lyd intreserte ville uten tvil synnes BOSE låter bra + at det ser fint ut.

Men de jeg kjenner av entusiaster ville nok gått for noe annet pga lyden.

Så er du fornøyd med Bose er det ingen grunn til og bli påvirket av de her innne til og kjøpe deg noe annet.

Og at det ikke er flat frekvens kurve på de er vel like sikkert som at de fleste her inne ikke har et rom med flat frekvenskurve, inkludert meg
    Nå har ikke alle råd til Krell, Electrokompaniet, Audiophysics etc.

Det jeg forbiinder med å være entusiast er en som bruker timer på å justere vinkelen på høyttalerne en halv grad frem og tilbake i forhold til stolen han sitter i for å finne sweetspot'en, kjøper gjerne en balansert signalkabel til 8000kr/meter, men ungene trenger ikke nye sko før tåa synes etc. Da blir det å ta av litt. Men vi har alle våre interesser. Hadde jeg hatt råd så hadde jeg hatt hjemmekino til 1,5 mill, men som arbeidsledig alenefar så må jeg prioritere annerledes. Men bare vent til lotto'en slår til skikkelig!!!

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En entusiast er en som er genuint interessert i lyd og/eller bilde, og er villig til å ofre tid, penger og/eller krav til design for å oppnå optimalt resultat.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •