center

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4

Tråd: center

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    524
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

center

Heisann! :-D

Er det mulig å plassere ein tv oppå center høytaller?

Eg har Nå centeren på høgkant foran tv benk.Og det er litt bale,siden den da tar mye plass og står i veien.Problemet er at tv benken min har ikkje plass til center inni,og bakom tv er det vindu og ingen vegg.... Centeren er ein bowers & wilkins Lcr 600 som veier ca 12,5 kg og tven er ein pioneer pld lx5090 som veier ca 35 kg.....

tåler centeren denne vekten,eller kan eg kanskje plassere centeren bak tven på vinduskarmen????????? Vil lyden bli "innestengt" dersom den plasseres bak tven?

Hadde vært supert å fått plassert centeren ein annan plass en foran tv benk...

Ps: Har heller ikkje mulighet til å plassere center over vindu,da vinduet er høgt oppe....

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    533
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hva med å henge tv på vegg eller lage en egen hylle på et vis som går over center?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    109
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjenner til flere som har satt TV'er oppå senterhøytalere, men jeg vet ikke om top arealet på din høyttalere er stort nok for foten til TV'en.

Men det finnes minst to andre alternativ også:

1. Sette TV'en så langt bak som mulig på benken og legge senteren foran (så lenge den ikke er for høy slik at den skjermer for bildet)

eller 2. Hvis høytelaeren er så høy at den skjermer for bildet. Et gulv stativ for plasmaen. Dvs la senteren ligge på benken og henge TV'en på et stativ, slik som f.eks Atacam Plasma Support. Det finnes sikkert flere som lager noe slikt. Ser du på de to nederste bildene på min hjemmekino profil så ser du hvordan det var hos meg når jeg gjorde det slik. http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/steinram

Link butikk i Norge som selger stativet:
    TonArt • Atacama Plasma Support

Det ligger også et slikt på bruktbørsen (mitt så dette er et innlegg litt i grenseland for selv reklame, men jeg håper det går for denne gang)

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    87
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av steinram
    Link butikk i Norge som selger stativet:
    TonArt • Atacama Plasma Support
    Jeg har lett litt etter et lignende type stativ (uten hyller og føtter som går under benken) til min plasma som jeg kan sette bak stereobenken min.. men det må finnes et billigere alternativ enn dette? 12000 er LANGT over hva denne er verdt etter min mening

Slik jeg har gjort det boret jeg nye hull i benken min slik at jeg kunne flytte hyllen litt ned. Gikk på centimeteren!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •