Klipsch RF 62 vs RF 82 vs XTZ 99.36

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch RF 62 vs RF 82 vs XTZ 99.36

Hei entusiaster!
    Jeg er i søken etter nye høytalere, men hva skal man velge i alle disse produktene? Jeg kaller meg selv en Noob innen HiFi og lyd. Har idag et Radionette høytaler system men de er det på høy tid å bytte ut. Etter oppgradering til en Onkyo-705 passer de seg liksom ikke helt lenger. Satt først en liten knapp på XTZ sine 99.36 Front, 99.25 Center og passende bakhøytalere + SUB såklart. Men så leste jeg litt om disse Klipsch høytalerne. Og de får mange gode lovord fra brukere her. Pluss at de ser veldig bra ut. Noen med erfaringer fra XTZ og Klipsch eller noen som bare er høytaler Guru? Har forhørt med om pris og regner med å bruke 25.000 Kr pluss minus. Når det gjelder Klipsch pakken, regner jeg med at de (Solberg Hifi - Sarpsborg) setter sammen en pakke ala de som selges hos TonArt.no (TonArt • Høyttalerpakker) får pris og slikt på tlf imorgen. Får jeg mer for pengene om jeg kjøper XTZ i forhold til pris/kvalitet? Eller danker Klipschene XTZene skikkelig eller motsatt?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tror du nesten må høre selv. Har hatt noen hos meg som ikke kan fordra Klipsch og noen som elsker de. Selv elsker jeg det rå og brutale in your face lyden. XTC har jeg aldri hørt, men skal vist være veldig bra i forhold til pris osv. Anbefaler feks RF 82 med RC 62 senter. Hva du har bak har jo noe å si men jeg har ikke overdrevet her.

Du har jo en Receever som kan dra både RF 62 og 82 men det blir så klart bedre med effekt. (uansett)

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Effekt

Takker for svar. Det vil bli kjøpt inn etterhvert. Er student, så pengene må spares opp Bo situasjonen har også noe å si, med en dame på 80 år over meg hehe Men den 1080 har jeg faktisk tittet på.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •