Canton Ergo 609DC eller Bowers & Wilkins DM683?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    113
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Canton Ergo 609DC eller Bowers & Wilkins DM683?

Noen som har vært borti disse høyttalerne og kan gi noen meninger om de? hva man synes om de både når man sammenlikner de mot hverandre, og ikke sammenlikner de?

har vært glad i bowers & wilkins sine små høyttalere, men aldri testet deres floorstands noe særlig.

Har en Hegel h200 forsterker som vil drive de jeg til slutt velger.

Canton Ergo 609DC - 7499kr
    Bowers & Wilkins DM683 - 12496kr

Er en god prisforskjell på disse, og jeg har muligheten til å teste DM683 hos hifiklubben, men ikke canton da jeg ikke har funnet en forhandler av disse i bergen. Så alle synspunkter mottas med takk!

Peace
    C

Active R&R sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    444
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Her får du sikkert mange anbefalinger om å kjøpe B&W.... men.... test ut Canton før du bestemmer deg. Canton har dessverre fått alt for lite oppmerksomhet i Norge. Har selv hatt et par modeller, og må si at de spiller meget bra. Jeg hadde Ergo 1002DC, som tilsvarer 611 DC. De spilte veldig dynamisk og ellers meget bra på alle måter. Canton har kanskje også rykte på seg for å være skarpe i toppen, men det sier jeg meg ikke enig i. Vel... med ICE moduler ble det kanskje litt vel kjølig lyd, men med EC, som er noe varmere, ble match helt perfekt.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •