Valg av høytaler

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Valg av høytaler

slik som mangen andre søker eg råd frå dei som har litt meir erfaring enn meg. skal kjøpe meg nye høytalere og lurer på kva som vil passe meg best. di skal brukast både til musikk og film..(mest musikk). hørre på alt fra pop til metal.. har ein h/k avr247 som eg ska drive dei med. skal først og fremst kjøpe to fronter, og bygge på til surround seinare. har sett meg ut; xtz 99.36, monitor audio rs6 eller rs8. har lest masse bra om desse høytalarane og trur dei har det eg er ute etter. di er og innafor budsjettet mit nåken formeiningar om desse passar bra ilag med harman kardon? tenker og på å kjøpe inn effektforsterkar seinare.. nåken tips om kva som passar til harman kardon..? på forhånd takk for alle svar

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei jeg har denne forsterkeren i stua og synes den drar mine Klipsch RF 62 veldig bra. Bruker den mye til musikk da koblet analogt på CD ingangen. Da får du 2 * 65 HK watt og det er jo et pluss.

Ellers er vel Klipsch midt i gata når det gjelder musikksmaken din også.

Har hørt MA du snakker om og de er så klart en mye strammere høytaler men veldig mye morrofaktor der også.

XTZ har jeg aldr hørt men søk litt så finner du mye her på forumet.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    15
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja det er jo en grei drivkraft med 65 watt i stereo. pluss at klipsch er meget lettdrevne høytalere andre som har hørt h/k med monitor audio eller xtz? liker utseendet meget godt på desse :-D

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •