Hvor bra er egentlig dette?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hvor bra er egentlig dette?

Lurer på hvor bra dette er Dynavoice Magic F-6 EX Vet det er mange tester ute med god karakter, men vil gjerne gøre fra noen her inne som har hørt på dette og kan gi meg en referanse.

Takk på forhånd !!

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kommer litt ann på budsjettet ditt. Før kostet dem jo bare rundt 1000kr så da var det jo helt sjukt mye for pengene, men nå er det jo helt oppi nesten 1500kr, men jeg vil fortsatt si det er mye for pengene.

Kommer ikke på en høytaler i skrivende stund som gir mer for penga

Men har du et budsjett på foreks 3000kr har du andre alternativer som gir mer lyd igjen(kanskje ikke sammenlagt med summen, men tror di fleste som har hørt M65 kan skrive under på at den er bedre enn f6).

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    136
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hifi-Sondre
    Det kommer litt ann på budsjettet ditt. Før kostet dem jo bare rundt 1000kr så da var det jo helt sjukt mye for pengene, men nå er det jo helt oppi nesten 1500kr, men jeg vil fortsatt si det er mye for pengene.

Kommer ikke på en høytaler i skrivende stund som gir mer for penga

Men har du et budsjett på foreks 3000kr har du andre alternativer som gir mer lyd igjen(kanskje ikke sammenlagt med summen, men tror di fleste som har hørt M65 kan skrive under på at den er bedre enn f6).
    Det var vel den gamle modellen av F-6 som kostet rundt 1000,-. EX-modellen er noe dypere og har dermed bedre bass.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •