Måter å magnetisk skjerme 6x9?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Active Eivinn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    402
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Måter å magnetisk skjerme 6x9?

Har et par slike liggendes, er en magnat classic som jeg tenkte kunne bruke i hvertfall midlertidig. Denne kan jeg ikke bruke da den forstyrrer bildet på crt skjermen omtrent bare den står i samme rom.. Så noen som veit om man kan få skjermet en slik ht?

Hvodran er vanlige ht skjermet egentlig?

Bare nyskjerig.

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    173
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Eivinn
    Har et par slike liggendes, er en magnat classic som jeg tenkte kunne bruke i hvertfall midlertidig. Denne kan jeg ikke bruke da den forstyrrer bildet på crt skjermen omtrent bare den står i samme rom.. Så noen som veit om man kan få skjermet en slik ht?

Hvodran er vanlige ht skjermet egentlig?

Bare nyskjerig.
    Du bare måler diam og tykkelse på magnetene til 6X9" og kjøper skjermkopper på f.eks dynabel.no
    Mulig du bør ringe og spørre hvilke kopp du bør bruke for magnet av den størrelsen du har.

Intermediate D|sElMiNk sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    1,467
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et alternativ eller tillegg til en skjermekopp er å bruke en ekstramagnet. Dette fås også kjøpt hos dynaBel (Eltek). Velg en magnet med samme eller hakket mindre diameter enn elementets magnet. Hvis bakplata på magneten buler ut på midten må du passe på å få en magnet med stor nok senteråpning til å gå klar av denne utbulingen.

Magneten skal snus slik at den frastøter elementets magnet. Når du får den nærme nok vil de plutselig tiltrekke hverandre, så pass fingrene. Hvis du vil være 100% sikker på at magneten ikke flytter på seg eller faller av på grunn av håndtering kan du bruke litt superlim i tillegg, men dette klarer man seg ofte uten.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •