Triangle Genese Quartet og andre HT - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 23 av 23
    Intermediate Retep sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    1,227
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hei. Denonen din blir for hard som pre amp. Om høytalerene er helt nye, så vil dette bedre seg med tid. Alt sammen løsner opp, og lyden blir litt "mykere"

Bra du har fått låne dem hjem da, slik at du ikke satt der med skjegget fullt av postkasser....
    Høyttalere: Triangle Genese Quartet LE. Triangle Genese Voce, Triangle Celius ESW, Triangle Antal ESW, Triangle Khos x 4. Svs 2531 pci, svs 2039 plus, svs Pb12 plus og svs pc13 ultra
    Forsterkere: Marantz SR7010. Sherwood A965 effekttrinn.
    Kilder, pc, marantz UD7007, himedia Q10pro
    Bilde: JVC 350 Dila Dreamscreen 106'

Intermediate
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,733
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr.Ole
    ....... men har gjerne hørt på andre HT som klarer bedre å skille instrumenter ifra hverandre.
    Det mener jeg har mye med god plassering å gjøre, ikke for mye refleksjoner (ro i lydbildet) og ikke minst kvaliteten på CD -spiller (og forsterkeri). Da synger nok Triangle som de skal :-D .

Lykke til hva du nå enn ender opp med!

Active
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    335
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om høytalerene er helt nye, så vil dette bedre seg med tid. Alt sammen løsner opp, og lyden blir litt "mykere"
    Er demo modeller jeg har lånt med meg hjem, så disse er nok skikkelig innspilt..

Bra du har fått låne dem hjem da, slik at du ikke satt der med skjegget fullt av postkasser
    Mhm, hadde vert litt kjedelig. Men er jo supre høytalere egentlig, men rommet mitt lager for mye ulyder i seg sjølv, så er ganske bortkastet med disse HTene.

AntonX, kan godt stemme at det hadde blitt bedre seperasjon vist jeg hadde hatt et bedre dempet rom, slik som det er dagsdato har jeg ingen dempematerial og det er kanskje litt for lite rommet og. Sjølv om en kan vel ofte kompensere et lite rom med meir demping(?).

Men det ender nok med at jeg levere de tilbake å sitter pengene tilbake på bok, i vente at jeg får meg et kino rom.
    Er litt synd ettersom jeg fikk så god pris på disse no(som jeg ikke kommer til å få igjen, disse stiger no i pris), itilleg må jeg si at jeg har fått utmerket service hos musik-magazinet, en skal lete lenge etter folk som i møte kommer kundene sin slik. Abselutt et sted å gå vist en skal kjøpe noe innenforbi HiFi.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •