Hjelp til kjøp av Anlegg! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4
Viser resultater 61 til 80 av 80
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    hmm, kjekt å vite....vil ha høytalere for ren musikkglede, samt noe som varer lenge. Vil ha noe jeg kan bruke til å spille for kjente på større og mindre fester/ sammenkomster/ bursdager, og selvfølgelig til privat... kunne noen prøvd å sette sammen en slags "pakke"/ linker, til hva de mener er bra, som tåler mye spilling, og rett og slett spiller rått... budsjett rundt 20 000, dette vært konge hvis noen hadde giddi, kom gjerne med fordeler og ulemper ang. komponentene..

Active Lugburz sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Var å hørte på rf-82 i Bergen. Makan til kjedelig og steril lyd er det lenge siden jeg har hørt. Nå skal det jo sies at han i butikken "slapp" ht fra seg midt på gulvet uten tanke på plasering. Syntes det var merkelig med 2 meter til bakvegg.
    Har hørt diverse om Klipsch, men "kjedelig" var ny. :P Kva slags amp var dei kobla til? Men 2m frå bakvegg hørtes mykje ut, ja.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    vil ha høytalere for ren musikkglede, samt noe som varer lenge. Vil ha noe jeg kan bruke til å spille for kjente på større og mindre fester/ sammenkomster/ bursdager, og selvfølgelig til privat... kunne noen prøvd å sette sammen en slags "pakke"/ linker, til hva de mener er bra, som tåler mye spilling, og rett og slett spiller rått... budsjett rundt 20 000, dette vært konge hvis noen hadde giddi, kom gjerne med fordeler og ulemper ang. komponentene..

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skrutrekker
    ok, men var vel ikke hdmi utgang på den nad'n? mhm, får se hvordan det ligger ann:P må regne no cash hehe, som 18år gammal lærling og som ikke bor hjemme er det nok penger xD..... men du mener Kirsch høytalerene og den nad c372 vil gi bedre lyd og med for penga???...

Viss du bare skall bruke anlegget til musikk i stereo er det en kjend sak att en må kjøpe VELDIG dyre surround recivere for å få lyd som gir like bra lyd eller "nesten" like bra lyd i stereo som ett rent stereo oppsett. (Selv om reciverne i dag er MYE bedre i stereo enn de var i starten.) Selvfølgelig finnes det surround recivere som spiller bedre enn stereoforsterkere i stereo, men da snakker vi om ganske dyre recivere og veldig billige stereo forsterkere. Men her kommer det selvfølgelig litt ann på merke, pris, kvalitet o.s.v. så det er vanskelig å si hvor mye dyrere reciver en trenger for att det skall bli like bra som stereoforsterkere. Det er uansett ikke smart å kjøpe surround reciver til kunn musikkavspilling i stereo i forhold til ren stereoforsterker eller stereoforforsterker med effektforsterker. Da får en mye mer for pengene med en stereoforsterker selvfølgelig, men ønsker du å bygge ut til hjemmekino blir det en annen sak:-) Men en NAD T744 Hjemmekinoreceiver til den prisen der kann aldri konkurere med en dyrere stereoforsterker eller stereo forforsterker ( som for eksempel Rotel RC 1070) med effektforsterker til musikkavspilling i stereo. Eg har en Rotel RC-1070 som du kann få en god del billigere enn den nad reciveren. Det vil garantert bli bedre hifi lyd i stereo med RC-1070 som er en ren stereo forforsterker enn med en billigere reciver. Men du trenger selvfølgelig effektforsterker også, men eg forstod det slik att du har CERWIN-VEGA A2.6KW2 effektforsterker. (mulig eg tar feil, men har fått inntrykk av det av det lille eg har lest i denne tråden) Mener ikke å skrive noe negativt om den Nad reciveren, men dette gjelder alle merker recivere i den prisklassen i forhold til ett rent stereo oppsett viss en bare skall bruke det til å spille av musikk i stereo. Er ikke meningen å fornerme noen, men en må være realistisk og eg prøver bare å hjelpe trådstarter viss han bare skall bruke forsterker til å spille av musikk i stereo:-) Men sist men ikke minst så er det viktigt att forsterkere og høgtalere matcher hverandre:-) Har ikke hørt CERWIN-VEGA sammen med RC-1070 så eg kann ikke svare på om det er en god match:-) Kansje andre stereo forsterkere som er en bedre match?:-)

Har sendt deg en pm om tilbud på min strøkne RC-1070 viss du er interresert i å gjøre ett godt kjøp:-) (men om det er en god match veit eg ikke siden eg ikke har hørt Cerwin Vega, men i min stue var det en perfekt match til mine Klipch rf82 høgtalere ivertfall. Men størrelse på rom, demping og match av cd spillere,kabler o.s.v har mye å si selvfølgelig. Å låne med seg hjem er det beste, men ikke alltid like lett å få til. Er du ikke interresert i RC-1070'n og uansett bare skall spille musikk i stereo og ikke ønsker å utvide til surround senere anbefaler eg deg på det sterkeste å gå for en ren stereoforsterker:-) Da får du MYE mer for pengene.

Dette er bare ett tips til deg og ikke meningen å fornerme noen som sagt:-D

Lykke til med valgene:-D

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hadde eg hatt 20.000 å brenne av sånn på sparket, så hadde det nok blitt RF-82 og to stk. Music Angel kt88 for biamping, samt ein rør-RIAA til tallerkenen.

Er eigentleg mest sugen på Heritage-Klipsch(Heresy først og fremst), men vil ikkje anbefale dei mtp. at eg har null erfaring på den fronten. RF-serien derimot er bankers.

Newcomer Joppa:D sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    85
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Asfalt
    Viss du bare skall bruke anlegget til musikk i stereo er det en kjend sak att en må kjøpe VELDIG dyre surround recivere for å få lyd som gir like bra lyd eller "nesten" like bra lyd i stereo som ett rent stereo oppsett. (Selv om reciverne i dag er MYE bedre i stereo enn de var i starten.) Selvfølgelig finnes det surround recivere som spiller bedre enn stereoforsterkere i stereo, men da snakker vi om ganske dyre recivere og veldig billige stereo forsterkere. Men her kommer det selvfølgelig litt ann på merke, pris, kvalitet o.s.v. så det er vanskelig å si hvor mye dyrere reciver en trenger for att det skall bli like bra som stereoforsterkere. Det er uansett ikke smart å kjøpe surround reciver til kunn musikkavspilling i stereo i forhold til ren stereoforsterker eller stereoforforsterker med effektforsterker. Da får en mye mer for pengene med en stereoforsterker selvfølgelig, men ønsker du å bygge ut til hjemmekino blir det en annen sak:-) Men en NAD T744 Hjemmekinoreceiver til den prisen der kann aldri konkurere med en dyrere stereoforsterker eller stereo forforsterker ( som for eksempel Rotel RC 1070) med effektforsterker til musikkavspilling i stereo. Eg har en Rotel RC-1070 som du kann få en god del billigere enn den nad reciveren. Det vil garantert bli bedre hifi lyd i stereo med RC-1070 som er en ren stereo forforsterker enn med en billigere reciver. Men du trenger selvfølgelig effektforsterker også, men eg forstod det slik att du har CERWIN-VEGA A2.6KW2 effektforsterker. (mulig eg tar feil, men har fått inntrykk av det av det lille eg har lest i denne tråden) Mener ikke å skrive noe negativt om den Nad reciveren, men dette gjelder alle merker recivere i den prisklassen i forhold til ett rent stereo oppsett viss en bare skall bruke det til å spille av musikk i stereo. Er ikke meningen å fornerme noen, men en må være realistisk og eg prøver bare å hjelpe trådstarter viss han bare skall bruke forsterker til å spille av musikk i stereo:-) Men sist men ikke minst så er det viktigt att forsterkere og høgtalere matcher hverandre:-) Har ikke hørt CERWIN-VEGA sammen med RC-1070 så eg kann ikke svare på om det er en god match:-) Kansje andre stereo forsterkere som er en bedre match?:-)

Har sendt deg en pm om tilbud på min strøkne RC-1070 viss du er interresert i å gjøre ett godt kjøp:-) (men om det er en god match veit eg ikke siden eg ikke har hørt Cerwin Vega, men i min stue var det en perfekt match til mine Klipch rf82 høgtalere ivertfall. Men størrelse på rom, demping og match av cd spillere,kabler o.s.v har mye å si selvfølgelig. Å låne med seg hjem er det beste, men ikke alltid like lett å få til. Er du ikke interresert i RC-1070'n og uansett bare skall spille musikk i stereo og ikke ønsker å utvide til surround senere anbefaler eg deg på det sterkeste å gå for en ren stereoforsterker:-) Da får du MYE mer for pengene.

Dette er bare ett tips til deg og ikke meningen å fornerme noen som sagt:-D

Lykke til med valgene:-D
    Et rent stereo oppsett kan låte bedre ja, viss man sammenligner pris.. men har det så stor innvirkning når du bare bruker fortrinnet i en billig hjemmekinoreceiver?

CERWIN-VEGA A2.6KW2 er en PA forsterker, trur ikke valget av et fortrinnet har noe spesielt innvirkning på lyden i dette tilfellet... 

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    har ikke no jeg nå, så kommer til å kjøpe alt nytt ;P

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Lugburz
    Hadde eg hatt 20.000 å brenne av sånn på sparket, så hadde det nok blitt RF-82 og to stk. Music Angel kt88 for biamping, samt ein rør-RIAA til tallerkenen.

Er eigentleg mest sugen på Heritage-Klipsch(Heresy først og fremst), men vil ikkje anbefale dei mtp. at eg har null erfaring på den fronten. RF-serien derimot er bankers.
    Kunne du ha linket til alle disse komponentene.. utenom kirsch den veit jeg hvor jeg kan få tak i takk

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hoi, Lurte på å legge i noen kroner i nytt stereoanlegg.....

Stereo - Forsterker | Hi-Fi Klubben: NAD C372 Integrert forsterker

Høyttaler - Gulvhøyttaler | Hi-Fi Klubben: CERWIN-VEGA CLS-215 Høyttalere

Ville dette fungert bra??? Trengs det no annet utstyr enn kabler for å få dette til å fungere bra? er helt n00b 8) 8)

Til den ampen er det max 12" ifra CV som gjelder!!! Da får du en morsom kombo .

Ellers kan du jo vurdere Dali Concept 8 på den da, det spiller VELDIG bra! Size does matter... spesielt på forsterker siden!

Intermediate BoGGis sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En ting er iallefall sikkert, Klipsch RF82 spiller høyere enn singel 15" fra CV!. Spiller vel så og si like høyt som den med dobbel 15" men trenger nesten ikke kraft for å låte bra. Du kan jo prøve å få tak i RF82 og en brukt Vincent forsterker eller to music angel som andre har nevnt. Dette spiller Musikk med STOR M. Ikke så markant bass som CV! men de låter bajs under 70hz^^ neida hehe. Det var seff en spøk men Klipsch låter en hel del bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :P lurer på om det blir de klipsch RF82, høres jo veldig lovende ut her hvertfall, men sku sett på dissa music angel greiene å sånt, hva er å anbefale av div forsterkere og sånt:P ????

Active lunnarn sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

hallo:D

hadde jeg vert det hadde jeg utvilsomt valgt klipche før cv:wink:

je hadde 215 før og etter et år så begynte jeg å bli lei øresus pluss je ikke spilte så ofte høyt leger og på lave niver låter 215 så kjedlig pluss at du blir sittene å iritere deg over lydkvalitet

Klipche RF82 låtter knall til prisen pluss at du kan dra på skikelig med dem

har kun hørt den på kraftig Vincent elektronkikk men men
    men har hørt at Rotel skal være en rocka kombo med klipche

men med rør tipper je det hadde låter mest behagelig:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Joppa:D
    Et rent stereo oppsett kan låte bedre ja, viss man sammenligner pris.. men har det så stor innvirkning når du bare bruker fortrinnet i en billig hjemmekinoreceiver?

CERWIN-VEGA A2.6KW2 er en PA forsterker, trur ikke valget av et fortrinnet har noe spesielt innvirkning på lyden i dette tilfellet... 

He he... Eg var ikke klar over att CERWIN-VEGA A2.6KW2 var en PA forsterker. Da spiller det nokk sikkert ikke noen som helst rolle hva en bruker som forforsterker

Fortrinnet i en billeg hjemmekinoreciver spiller nokk ikke så bra i stereo som en stereo forforsterker til samme pris eller kansje også litt billigere, men det finnes sikkert noen unntak av enkelte merker selvfølgelig. En får jo det en betaler for og en hjemmekinoreciver er dyrere å produsere selvfølgelig siden den inneholder mye mer enn en stereoforsterker. Dyrere hjemmekinorecivere spiller ganske bra i stereo nå i forhold til det de gjorde før heldigvis. Enkelte litt "dyrere" hjemmekinorecivere spiller kansje også til og med litt bedre i stereo enn enkelte billigere stereoforforsterkere. Men merker og pris spiller selvfølgelig inn:-) Det eg mente i innlegget mitt var att viss en kunn skulle bruke anlegget til avspilling av musikk så får en mye mer godlyd for pengene ved å kjøpe en stereoforsterker enn å "kaste bort" penger på en hjemmekinoreciver der en betaler for så mye mer viss du forstår hva eg mener Det er jo en grunn til att enkelte har stereoforsterkere til musikk og bruker kunn hjemmekinorecivere til tv og film Eg for min del har en stereoforsterker med prosessor inngang. cd spiller og LP spiller er koblet til stereoforsterkeren slik att når eg hører på musikk bruker eg kunn stereoforsterkeren. Når eg ser på tv eller film bruker eg stereoforsterkeren som effektforsterker til front høgtalerne og da er det forforsterkeren i reciveren som står for lyden selvfølgelig. Det er mange musikkelskere som velger en slik løsning viss de også ønsker surround lyd til film:-) Eg angrer ikke ett sekund på att eg valgte en slik løsning. Det eneste eg angrer på er att eg ikke har gjort dette før Når eg hører på musikk nå med stereoforsterkeren er det som natt og dag i forhold til før når eg brukte reciveren som forforsterker og ja eg har prøvd å koble cd spilleren til reciveren med streoforsterkeren som effektforsterker og sammenlignet:-D Er klar over att forforsterkere har ulik lydsignatur, men det er vel stereobildet detaljer o.s.v vi snakker om her og det er ikke tvil om att forforsterkeren i stereoforsterkeren er MYE bedre enn forforsterkeren i hjemmekinoreciveren på alle punkter her

Håper du forstår det eg prøver å forklare her, men er ikke så flink til å forklare

Dette er ikke noen teknisk tråd egentlig og eg kann heller ikke forklare hvorfor det er slik rent teknisk, men dette er mine meninger og eg respekterer selvfølgelig viss andre har andre meninger eller synspunkter på dette og vi har jo alle ulike interesser og krav til lyd på musikk og film

Dette er vel en liten avsporing av det trådstarter starter tråden med, men håper han også har nytte av å lese litt og håper han kann tilgi oss:wink:

Ser skrutrekker att du skriver att du skall kjøpe ALT nytt og det er bra å høre att du ikke skall bruke PA forsterker i allefall:-D

Lykke til og god jakt Klipsch referanse serien er verd en lytt:wink: Er en lykkelig eier av RF82 høgtalere

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :P lurer på om det blir de klipsch RF82, høres jo veldig lovende ut her hvertfall. Hva er da det beste alternative for å få best mulig musikkglede ut av høytalerne...???? legg gjerne opp linker til forksjellige

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    :P lurer på om det blir de klipsch RF82, høres jo veldig lovende ut her hvertfall. Hva er da det beste alternative for å få best mulig musikkglede ut av høytalerne...???? legg gjerne opp linker til forksjellige

Har nett sendt deg en pm, men eg ser du er litt gira på RF82 Noen liker RF62 bedre på musikk, men det er en smaksak Det må du bare høre selv for å finne ut. Det er helt sikkert mulig å prute RF82 ned ett par lapper:wink: Eg hadde Rotel RB 1070 effektforsterker på mine RF82 før og det spelte veldig bra Det er ikke alle som liker Rotel på Klipsch, men har du ett godt dempet rom spiller det som en drøm:-D Det er også veldig mange som har Rotel og Klipsch og er veldig fornøyd, men ikke alle har lik smak så eg anbefaler deg å ta deg en lytterunde og høre på forskjellige forsterkere på RF82 eller RF62. Rørforsterkere, Yamaha, Rotel, Parasound og Vincent er bare noen merker eg har hørt mye bra om, men eg har kunn hørt Rotel og Yamaha av disse merkene selv

Lykke til og eg håper du har mulighet for å høre på litt forskjellige forsterkere og kansje også lånt med deg hjem. Det hadde vore det beste siden det aldri blir lik lyd i butikk som hjemme av deg selv med tanke på utforming og størrelse på rom, møblering, vinduer, gardiner, demping o.s.v

Edit:

Glemte å skrive att RB 1070'n var koblet opp sammen med en Rotel reciver til ca. 16000,-, men den er 3 år og på tide å bytte ut for min del. Det blir nokk bedre i stereo med RC 1070 som forforsterker enn med Rotel reciveren RSX-1056 som forresten ligger for salg på torget nå. Men for deg som skall bruke det kunn til musikkavspilling blir RC 1070 ett bedre valg:-) RSX-1056 spiller ikke dårlig i stereo, men RC 1070 spiller bare enda bedre:-) Er ikke god reklame for min RSX 1056 reciver som eg skall selge dette her, men eg er bare ærlig og RSX 1056 skall eg selge for en rettferdig rimelig pris og den er strøken i tillegg:-) Har ikke samvittighet til å lure noen derfor er eg ærlig:-) Sikkert ikke alle som er like interresert i hdmi innganger når den faktisk har 7.1 multi innganger som eg synes fungerer veldig bra på blu-ray filmer. Merket stor forskjell på surroundlyden med de nye lydformatene på blu-ray med rsx 1056:-) Så for de som ikke er så opphengt i alt som er nytt (som for eksempel hdmi innganger) vill de gjøre ett veldig godt kjøp med RSX 1056:-) Grunnen til att eg skall bytte ut RSX 1056 som forresten er på 17,2 kg og er en god hjemmekinoreciver er: Eg ønsker hdmi innganger selv om det er 7.1 multi innganger på RSX 1056 som eg har koblet blu-ray spilleren til nå og får da alle de nye lydformatene på den måten, men kann ikke legge skjul på att byttesyken er dukket opp igjenn også;-) he he... og det er vel den største grunnen siden det fungerer jo bra med den reciveren eg har nå:-) Får også en bedre reciver i dag til ca 11000,-. Tenker da på Yamaha RX-V1900:-) Dette er mine ærlige meninger og eg er klar over att eg hadde klart meg lenge med RSX 1056, men det er alltid gøy å oppgradere selv om det er en dyr hobby/lidenskap i lengden:-);-)

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2008
    Poster
    779
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nederst er det en link av en test du kann kose deg med
    Forforst.: Rotel RC-1070
    Eff.forst.: Rotel RB-1070
    Høyttalere: Klipsch RF-82
    Du trenger ikke en cd spiller til 7000,- og du kann klare deg med litt billigere kabler til du har råd til dyrere senere.

I testen er det veiledende priser og du kann prute en del lapper vil eg tro:wink:

Her er linken:

Rotel Rotel og Klipsch - Tester - Lyd og Bilde

Tror det er noe ssånt du er ute etter viss eg ikke tar grundig feil:-);-)

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    33
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    jepp takk

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,576
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt diverse om Klipsch, men "kjedelig" var ny. :P Kva slags amp var dei kobla til? Men 2m frå bakvegg hørtes mykje ut, ja.
    Det var en Marantz mener jeg. Men jeg tror nok at rf82 kan låte mye bedre enn da jeg lyttet på de. Først var det plaseringen, så spurte jeg etter å få høre på noe rock. Dette måtte de lete etter i butikken, før de fant en kopiert cd. Har tro på at det var sterkt komprimert mp3, så slapt i diskanten som det var. Neste gang tar jeg med noe Manowar eller Hammerfall på orginal cd. Det fristet i alle fall ikke til noe kjøp etter denne demoen

Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    495
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skalle
    Det var en Marantz mener jeg. Men jeg tror nok at rf82 kan låte mye bedre enn da jeg lyttet på de. Først var det plaseringen, så spurte jeg etter å få høre på noe rock. Dette måtte de lete etter i butikken, før de fant en kopiert cd. Har tro på at det var sterkt komprimert mp3, så slapt i diskanten som det var. Neste gang tar jeg med noe Manowar eller Hammerfall på orginal cd. Det fristet i alle fall ikke til noe kjøp etter denne demoen
    Marantz kan vere nokså tilbakelent i lyden, men trur nok plasseringa har ødelagt det meste her ja. Komprimert lyd kan sikkert og ha bidratt. Slapp diskant er i alle fall IKKJE eit kjenneteikn på Klipsch. Heller i overkant frisk for enkelte...

Expert Skalle sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    6,576
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Marantz kan vere nokså tilbakelent i lyden, men trur nok plasseringa har ødelagt det meste her ja. Komprimert lyd kan sikkert og ha bidratt. Slapp diskant er i alle fall IKKJE eit kjenneteikn på Klipsch. Heller i overkant frisk for enkelte...
    Etter det jeg har lest her inne virket klipsch som noe for meg. Men nå er akkurat PB13-ultra kommt inn døren, så ev. ht handel er lagt på is så lenge. Så nå har jeg god tid på meg.
    Har hatt DC15 i ungdommen og lurer på Cerwin igjen. Qln er et alternativ jeg kommer til å høre på. Klipsch slo jeg egentlig fra meg, men kan kanskje gi de en sjangse til. Er jo mulig med demo hos andre på forumet:-D Men som sagt har god tid ennå.

Side 4 av 4 FørsteFørste 1 2 3 4

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •