kef sub

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6

Tråd: kef sub

Newcomer eskil sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

kef sub

Hei, jeg lurer på om noen har erfaringer med kef subber? :?:
    Spesielt 2000 og/eller 2500

:? :?

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har hørt så vidt på dem. Men da bare i butikken.
    Vurderte å kjøpe en av dem selv, men kom fram til at de var litt for svake for min del.
    Hørte på dem to ganger i butikken, og første gang var jeg skikkelig gira på dem. Men andre gangen når jeg tok med litt musikk fra egen samling, så spilte de ikke så altfor bra. Skulle liksom ikke så mye til før de ikke orket noe særlig.

Jeg endte opp med en 10" sub Avantek fra Audio Pro. Er VELDIG fornøyd med den.

Men når det gjelder KEF'en, så spiller den sikkert mye bedre når den står der den er beregnet til å stå. Men uansett tror jeg ikke den matcher Audio Pro'n min på lyd.

Det er mine tanker om temaet ihvertfall...

Intermediate SnOopy sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har en PSW 2000 som har en 8". Dette er en bassrefleks sak som ikke spiller så bra som prisen tilsa da den var ny. Den har noen resonans lyder oppunder 100Hz som ikke er bra og det er også noen ulyder fra porten.Den kostet ny 4990 i sin tid, men jeg betalte 1600,- så da er det ikke så galt.

Det er også mulig PSW 2500 som har en 10" i trykkammer?, spiller bedre.

Det er mange andre produkter som er like bra og bedre til den stive prisen KEF har på sine subwoofere.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hørte mest på KEF 2500 sub'en. Og det stemmer at det er en 10" i trykkammer. Men etter min mening er den ikke verdt prisen. Enig i at da får man tak i woofere som er bedre som koster det samme, eller hakket mindre...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    953
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv kef 2500. En av grunnene jeg valgte den var design. Er fornøyd med den. Men har ikke hørt mange andre suber. Og tror ikke den har fått best i test i forhold til andre i samme prisklasse. Så hvis ikke design er viktig så hadde jeg nok også valgt en annen.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    125
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harol
    Jeg har selv kef 2500. En av grunnene jeg valgte den var design. Er fornøyd med den. Men har ikke hørt mange andre suber. Og tror ikke den har fått best i test i forhold til andre i samme prisklasse. Så hvis ikke design er viktig så hadde jeg nok også valgt en annen.
    Helt enig i at designet på den er fint. Hadde jeg gått for bare design, så hadde jeg nok valgt KEF, jeg også. Hehe...
    Men likte den jeg har også. En Audio Pro Avantek. Eneste som er kjipt med den er at den er i feil farge... Oh well, man får jo ikke i pose og sekk.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •