Høytalere til hip-hop, country og noe film. < 10k

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 4 av 4
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Høytalere til hip-hop, country og noe film. < 10k

Hei

Er på utkikk etter et par høytalere. Jeg kommer til å bruke de mest til musikk og da med sjangerene hip-hop og country. Jeg ser også endel film hvis det har noe å si. Jeg har desverre "bare" 10k å bruke på fronthøytalerene mine. Hva vil passe mitt bruk?

Har tenkt litt på Dali og B&W. Men er usikker, har heller ikke muligheten til å dra å høre på forskjellige høytalere.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    69
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var en runde selv og hørte ved nyttårstider. I dag har jeg b&W 602 og en Nad C340.

Hørete forskjellige varianter de jeg syntest hørtes mest detaljert ut var DALI MENTOR 1, ser at de når har bikket 10 k. Var rett under når jeg hørte dem. Hørte noen andre b&w og Dali, men syntes Mentor var best. Det er min subkjektive mening .

Vær litt tålmodig og se hva du kan finne på brukt torget, sjekk nypris og ikke betal mer en halv pris. (Og sjekk ut andre butikker en Hifi-Klubben).

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I 10k klassen har du mye å velge mellom, og som du sier Dali og B&W er begge gode høytalere, men ingenting spiller bra på helt feil elektronikk. Kan du fotelle litt om hvilken forsterker du har, og om du liker en mørk klang eller en litt lysere? Det er mye å velge mellom, men som han over sier, det beste hadde vert om du hadde prøvd selv, 10k er ganske mye penger om det skulle bli et bom kjøp.

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    46
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Josteinsmira
    Hei

Er på utkikk etter et par høytalere. Jeg kommer til å bruke de mest til musikk og da med sjangerene hip-hop og country. Jeg ser også endel film hvis det har noe å si. Jeg har desverre "bare" 10k å bruke på fronthøytalerene mine. Hva vil passe mitt bruk?

Har tenkt litt på Dali og B&W. Men er usikker, har heller ikke muligheten til å dra å høre på forskjellige høytalere.
    Hei

Jeg har et par Cerwin Vega AL752 (750W 4 ohm) + en B&W senter LCR 6 S2 som jeg skal selge.

Allt fungerer topp! AL752 spiller masse bass

Hvis Du er intresert i disse så ta kontakt (PM)

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •