JBL Cinemasound erfaringer?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2008
    Poster
    29
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

JBL Cinemasound erfaringer?

JBL Cinemasound: Pakkeløsninger | Høyttalere | Soundgarden

Finner lite info om disse på forumet. De er nevnt i et par tråder, av noen som vurderer de, men ellers ikke noe konkret.

Er det noen som har erfaringer med dette settet? Pluss og minus ved de? Og hvilke forsterker drives de isåfall av?

Selv har jeg en AVR 255, og vurderer å gå til innkjøp av disse. Problemet er at de må bestilles på Soundgarden, og at de derfor er vanskelig å få prøvelytte.

Takk for alle inspill! :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2008
    Poster
    211
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av magnekd
    JBL Cinemasound: Pakkeløsninger | Høyttalere | Soundgarden

Finner lite info om disse på forumet. De er nevnt i et par tråder, av noen som vurderer de, men ellers ikke noe konkret.

Er det noen som har erfaringer med dette settet? Pluss og minus ved de? Og hvilke forsterker drives de isåfall av?

Selv har jeg en AVR 255, og vurderer å gå til innkjøp av disse. Problemet er at de må bestilles på Soundgarden, og at de derfor er vanskelig å få prøvelytte.

Takk for alle inspill! :-)
    er en del butikker som har dette systemet utstilt så burde da ikke være problem å få lytta på det? med mindre akkurat din lokale butikk ikke har det da

jeg kan ivertfall si at av søyle høyttalere er dette noe av det bedre jeg har hørt i den prisklassen og subben er noe HELT for seg selv om man er glad i god trøkk!!!

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •