SA 1750 høytalere til Pioneer VSX-LX70?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

SA 1750 høytalere til Pioneer VSX-LX70?

Etter flere år med billige, utrangerte lyd og bildeenheter, har jeg nå endelig fått en Pioneer 5090 i hus. "Arvet" samtidig en Pioneer VSX-LX70 til en rimelig penge. Spørsmålet nå er hvilke høytalere som kan fungere godt med receivern? Ser at Soundgarden har nyttårstilbud på SA 1750 til 7k. Kan dette være en god match? Forslag til høytalerkabler?

Ser at jeg samtidig trenger en blu-ray spiller. Finnes det blu-ray spillere som også kan formidle god stereolyd i et slikt oppsett, eller må man kjøpe en cd spiller i tillegg?

Ikke oppdatert og trenger noen råd.....

Intermediate zantrix sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    640
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann! 1750 tror jeg er et trygt valg til pioneer Jeg har Pioneer BDP-51FD bluray-spiller, og synst den spiller veldig bra stereo også, men på stereo bruker jeg analogekabler og på film blir det brukt hdmi!

Høyttalerkabler tror jeg ville gått for noe de kanskje anbefaler i butikken, om du skal høre 1750 på demo, så kan du prøve div kabler og se om du hører forskjell. Gjør du ikke det så er det litt stas med gode kabler uansett, bedre eierglede pluss det ser bra ut!

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for rask respons og gode råd:-D