Ny innen hifi - Skal kjøpe komplett anlegg

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2008
    Poster
    55
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Ny innen hifi - Skal kjøpe komplett anlegg

Er nå blitt hekta på hifi og ønsker å kjøpe meg et 5.1 system (7.1 er også en mulighet) Budsjettet ligger på ca 20 000 (kan overstiges) Hva vil dere anbefale av høyttalere og forsterker(e)?

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Først og fremst vil jeg anbefale en skikkelig receiver, kanskje halve budsjettet bør gå der? Du nevner ikke noe om hva du liker av musikk og om du liker god diskant eller masse bass osv....

Størrelse er kanskje viktig? Er jo utroligt mange alternativ i alle størrelser

Intermediate kfh74 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    1,001
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

yh631 komplett 5.1 sett.

Kan anbefale dette settet. Spiller homogent og fint. Koster ca. 10 000,- da har du 10 000,- igjen til en god forsterker.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne høytalerpakken har jo fått veldig mye skryt da!
    XTZ 99 Surroundsystem

Der har de jo også denne
    :Yamaha RX-V3800, 7.1, 7X140 Watt, HDMI 1.3,Network Receiver, Titan

Litt budsjettsprekk men men
    Kan jo kansje få en knall pakkepris nå på nyåret da!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate AjSelj sin avatar
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    2,206
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hifi-Sondre
    Først og fremst vil jeg anbefale en skikkelig receiver, kanskje halve budsjettet bør gå der? Du nevner ikke noe om hva du liker av musikk og om du liker god diskant eller masse bass osv....

Størrelse er kanskje viktig? Er jo utroligt mange alternativ i alle størrelser
    Man skal ikke spare for mye på reciveren er enig der, men å bruke halve budskjettet på en reciver er å ta litt i mener nå jeg.

Hadde jeg hatt 20,000,- til en hjemmekino som skulle brukes til film, spill og musikk av variert slag og kvalitet ville jeg gått for Klipsch.

RF 62
    RC 62
    og RS 52

det kombinert med en XTZ subb og yamaha 663 eller onkyo 606 er mye morro for penga det!

XTZ pakken her er absolutt ikke dum, men Klipsch er utrolig tøffe til kino bruk.

Intermediate Doc.G sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Sted
    Steinkjer
    Poster
    1,662
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av AjSelj
    Man skal ikke spare for mye på reciveren er enig der, men å bruke halve budskjettet på en reciver er å ta litt i mener nå jeg.

Hadde jeg hatt 20,000,- til en hjemmekino som skulle brukes til film, spill og musikk av variert slag og kvalitet ville jeg gått for Klipsch.

RF 62
    RC 62
    og RS 52

det kombinert med en XTZ subb og yamaha 663 eller onkyo 606 er mye morro for penga det!

XTZ pakken her er absolutt ikke dum, men Klipsch er utrolig tøffe til kino bruk.
    +1

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •