Dynavoice m-65 + H/K

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Dynavoice m-65 + H/K

Er det noen andre en meg som syntes at denne komboen leverer litt for lite pønsj til m-65 ht'ene?

Jeg har en Harman/Kardon 235, 2*65 skikkelige watt, og jeg føler at denne ikke helt klarer å skape det trykket jeg er ute etter med tanke på "pønsj-bass", skikkelig trøkk i stortromma lissom. (Bass, som i bassgitar osv, syntes jeg kommer fint fram)
    Jeg lurer da på om noen andre mener det samme, eller om det bare er meg som har helt feil innstillinger. Noen ideer eller tanker?

Har i tillegg en XTZ 12, men sliter litt med plasseringen av denne. Så der hvor den står nå så klarer heller ikke denne å hjelpe til. (Bassen jeg skulle hatt i sweet spot ender lissom opp i andre enden av rommet.)

Takker for svar

Intermediate hifi-Sondre sin avatar
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Prøv å flytte på M-65ene, kanskje nærmere veggen eller lenger vekk? Selv om M-65 er forholdsvis lettdrene er det en fordel med mye effekt, så kanskje en effektforsterker er tingen hos deg? Det ligger en del rotel tilsalgs for tida, er sikkert muligt å finne noe fra nad i brukbar stand og

XTZen skal ha et bra trykk til prisen, så jeg ville helt klart prøvd å flytte på den og, og kanskje leke litt med instillingene?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •